شرکت کاسپین مدار

شرکت کاسپین مدار کار خود را از سال 1381 با مونتاژ بردهای dip و چاپ برد (pcb) آغاز کرد و بعد از به دست آوردن تجربه و موفقیت در این حوزه، با خرید دستگاه های مونتاژ smd، فعالیت خود را در این حوزه گسترش داد.

شرکت کاسپین مدار کار خود را از سال ۱۳۸۱ با مونتاژ بردهای dip و چاپ برد (pcb) آغاز کرد و بعد از به دست آوردن تجربه و موفقیت در این حوزه، با خرید دستگاه های مونتاژ smd، فعالیت خود را در این حوزه گسترش داد و در حال حاضر، صفر تا صد طراحی مدار تا مونتاژ انواع مدارها را می پذیرد و در اسرع وقت، آن را به مشتریان خود تحویل می دهد.

کاسپین مدار در یک نگاه

شاید تا به حال ایده ای به ذهن شما رسیده باشد و برای عملیاتی کردن آن نیاز به یک برد الکترونیکی داشته­اید. شرکت کاسپین مدار ایده­های شما را عملیاتی کرده و کار طراحی آن را به عهده می­گیرد. طراحی انواع مدارهای صنعتی و نیمه صنعتی، لوازم خانگی و …

برای ثبت سفارش خود با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما برای طراحی برد و یا تجاری کردن ایده­های شما، نکات لازم را گرفته و برای عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

یکی از مراحل مهم در تهیه ی بردهای الکترونیکی، چاپ برد الکترونیکی یا همان فیبر مدار چاپی (pcb) است.

کیفیت برد مدار چاپی تاثیر زیادی در عملکرد دستگاه شما دارد.

ما تضمین می دهیم که سفارشات مدار چاپی (pcb) با کیفیت بالایی چاپ می شوند و خود را مسئول هزینه های شما می دانیم.

شما می توانید انواع مدار چاپی یک لایه، دو لایه (متالیزه) و چند لایه را در رنگ های مختلف سفارش دهید.

بردهای الکترونیکی در صنعت کاربرد بسیاری داشته و از انواع مختلف این بردها در صنایع مختلف استفاده می گردد. بردهای الکترونیکی قطعاتی کوچک بوده که قطعه های مختلف الکترونیکی بر روی آنها سوار شده اند.

این قطعات به دو دسته ی smd و dip تقسیم بندی می شوند.

شرکت کاسپین مدار، خدمات خود را در حوزه ی مونتاژ بردهای smd، dip و سفارش شابلون استنسیل ارائه می دهد.

 

caspian-madar.ir

barghab.ir