شرکت پرتو صنعت

.

شرکت پرتو صنعت از سال ۱۳۶۹ موفق به طراحی و تولید ” کنترل کننده دور موتور” یا درایوهای دور متغیر VFD گردیده و در طول این مدت درایوهای تولیدی خود را مطابق با آخرین فناوری روز، ارتقاء بخشیده است. درایوهای تولیدی این شرکت تا رنج توان ۴۰۰۰ کیلووات با تکنولوژی Vector Control ، قابل رقابت با محصولات اروپایی بوده به نحوی که مورد استقبال دیگر کشور ها نیز قرار گرفته و به کشورهایی مانند ترکیه و امارات صادر میگردد. این شرکت با تلاش مهندسین فنی خود موفق به اخذ تاییدیه های فنی مطابق استانداردهای :

EN 61800-3: 2012, Adjustable speed electrical power drive system- part 3 EMC requirements and specific test methods

EN 61800-5-1: 2007, Adjustable speed electrical power drive system- part 5-1 part: Safety requirements Electrical, Thermal and energy

برای محصولات خود شده و نیز گواهینامه CE Certificate Of European Community – از شرکت “آزمایشگاههای صنایع برق” (E.P.I.L) برای محصول صادراتی خود گردیده است. تکیه بر R&D با اهداف دستیابی به دانش و فن آوری روز همیشه در رویکرد این شرکت بوده و با این رویکرد موفق به تامین نیازهای صنایع داخل کشور از قبیل نفت و گاز شده است. این شرکت با بهره گیری ازمهندسین و دانش آموختگان نخبه و با تجربه خود، در تبدیل دانش به فناوری و سپس تجاری سازی آن ضمن ایجاد ارزش افزوده و نیز اشتغالزایی در کشور عزیزمان، اقتصاد مبتنی بر دانش و فناوری را پایه گذاری کرده است . اینورترهای تولیدی این شرکت در کلیه صنایع از قبیل صنایع نفت و گاز  نصب و در حال بهره برداری بوده و نیز با  ظرفیت تولید چهل هزار عدد دستگاه در سال با مساحتی بالغ بر چهار هزار مترمربع در شهرک صنعتی پرند تهران، بزرگترین تولید کننده درایو در خاورمیانه می باشد.

این شرکت دارای تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی و فتاوری ریاست جمهوری برای کلیه محصولات خود بوده و همچنین در طرح ۱۰ قلم کالای ساخت داخل وزارت نفت شرکت کرده و نیز در وندور لیست کالای شرکت مناطق نفت خیز جنوب ، شرکت ملی گاز ،شرکت اسپک پتروشیمی ،شرکت پخش و پالایش نفت، شرکت کالای نفت، شرکت خط لوله و مخابرات نفت و بسیاری از شرکتهای زیر مجموعه وزارت نفت می باشد.