شرکت نورصرام پویا

شرکت نورصرام پویا از سال 1381 بعنوان بزرگترین تولیدکننده انواع لامپ‌های گازی (HighIntensityDischarge) بخارجیوه، بخارسدیم و متال هالید در توان‌های مختلف (35 وات تا 1000 وات) با ظرفیت تولید سالیانه بالغ بر 2.500.000 شعله لامپ فعالیت خود را در صنعت روشنایی آغاز نمود.

شرکت نورصرام پویا از سال ۱۳۸۱ بعنوان بزرگترین تولیدکننده انواع لامپ‌های گازی (HighIntensityDischarge) بخارجیوه، بخارسدیم و متال هالید در توان‌های مختلف (۳۵ وات تا ۱۰۰۰ وات) با ظرفیت تولید سالیانه بالغ بر ۲.۵۰۰.۰۰۰ شعله لامپ فعالیت خود را در صنعت روشنایی آغاز نمود.

این شرکت در سال ۱۳۸۶ با بهره گیری از مجهزترین تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی و با تلاش جمعی از متخصصان توانمند کشورمان اقدام به تولید حباب های مارپیچ لامپ‌های فلورسنت فشرده (Compact Fluorescent Light) نموده و در این راستا با تولید انبوه لامپ‌های کم مصرف در توان های ۱۱، ۲۰، ۲۳، ۳۰ و ۳۵ وات سهم قابل توجهی از تولید داخلی را به خود اختصاص داده و طی همکاری با سازمان بهره‌وری انرژی ایران قدم کوچکی در تولید لامپ‌های یارانه‌ای این سازمان برداشته است.

در سال ۱۳۹۱ با راه اندازی مجهزترین سالن های تولیدی (Cleanroom) اقدام به مونتاژ لامپ ها و پنل  های فوق کم مصرف (Light Emitting Diode) در توان های مختلف (۵ وات تا ۱۰۰ وات) با کیفیت بالا نموده و همچنین کیفیت این محصولات را به مدت ۲ سال تضمین می نماید. این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد، تجهیزات و تکنولوژی بروز و تأمین مواد اولیه مرغوب از شرکت های معتبر اروپایی توانسته محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با بهترین های دنیا جهت عرضه در بازار داخلی و خارجی تولید نماید.

در همین راستا شرکت نورصرام پویا موفق به دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001:2008، استاندارد اتحادیه اروپا (CE) و استاندارد ملی ایران گردیده است. در جهت ارتقاء کیفیت محصولات، آزمایشگاه کنترل کیفیت این شرکت به همراه متخصصین زبده و با استفاده از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی از جمله کره فتومتری (Integrating Sphere)، دستگاه آزمایش گشت آور (Torque Gauge)، طیف نگار (Spectrophotometer)، دستگاه آزمایش مقاومت در برابر آتش سوزی (Glow Wire Test Apparatus) و… محصولات این شرکت را بررسی و آزمایش نموده و همواره در روند صحیح تولید نظارت دارند و همچنین کارشناسان اروپایی به صورت دوره ای از ماشین آلات خط تولید در جهت بهبود و بالا بردن سطح عملکرد آن ها بازدید بعمل می آورند.

شرکت نورصرام پویا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع لامپ در کشور، افتخار این را داشته که علاوه بر تامین بیش از ۷۰ % از لامپ های گازی مصرفی در شبکه روشنایی عمومی، سهم عمده ای در خصوص تولید و توزیع لامپ های کم مصرف ایفا نماید و همچنین سابقه همکاری با اکثر شرکت های توزیع برق، سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا)، وزارت راه و ترابری، شرکت های تابعه وزارت نفت و ارگان های بزرگ خصوصی و دولتی را طی ۱۵ سال اخیر داشته است.

 

noorseram.com

barghab.ir