شرکت نواندیشان کلید گستر پویا

شرکت نواندیشان کلید گستر پویا به منظور پوشش نیازمندیهای کشور در زمینه طراحی و تولید یکی از حساس ترین تجهیزات صنعت برق، بریکرهای فشار ضعیف، متوسط و قوی (AIS و  GIS) در سال 1399 در شهرک صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه در زمینی با مساحت حدوداً 5000 متر مربع با بهره گیری از نیروهای توانمند و متخصص داخلی تأسیس شد.

شرکت پارس تابلو با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و طراحی تابلوهای فشار متوسط و ضعیف، بعد از اعلام تحریم ها، در خصوص مشکلات تامین قطعات و تجهیزات، در راستای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در خصوص نگاه به داخل و توانمندی داخلی، در سال ۱۳۹۷ وارد فاز مطالعاتی برای طراحی و ساخت بریکرهای خلاء جهت استفاده در محصولات خود و عرضه این محصول استراتژیک به بازار داخلی و خارجی شد. از آن جهت پس از اتمام فاز مطالعاتی در سال ۱۳۹۹ با تاسیس یک شرکت به نام شرکت نواندیشان کلید گستر پویا به صورت تخصصی شروع به طراحی و ساخت کلید فشار متوسط خلاء نموده است.

شرکت نواندیشان کلید گستر پویا به منظور پوشش نیازمندیهای کشور در زمینه طراحی و تولید یکی از حساس ترین تجهیزات صنعت برق، بریکرهای فشار ضعیف، متوسط و قوی (AIS و  GIS) در سال ۱۳۹۹ در شهرک صنعتی کاوه واقع در شهرستان ساوه در زمینی با مساحت حدوداً ۵۰۰۰ متر مربع با بهره گیری از نیروهای توانمند و متخصص داخلی تأسیس شد. این شرکت با بهره گیری از فناوری شرکت های طراز اول دنیا و تلاش مستمر با ارتقاء توانمندی ها، تلاش می کند تا خود را به عنوان تولید کننده این محصول استراتژیک در داخل کشور معرفی نماید. ازنظر اقتصادی با توجه به مصرف تعداد بیش از ۲۰۰۰ دستگاه در صنایع مختلف کشور دست یافتن به توانایی ساخت این تجهیزعلاوه بر جلوگیری از خروج ارز در حدود ۱۲ میلیون دلار در سال، همچنین باعث اشتغال زایی وایجاد ارزش افزوده نیز خواهد شد.

 

www.nkgp-kb.ir

barghab.ir