شرکت عصر صنعت ماهان

شرکت عصر صنعت ماهان با حدود نیم دهه تجربه در تولید و فروش انواع لوله ای گالوانیزه سرد ، گرم و ورقی و همچنین تولید انواع اتصالات مورد نیاز نصب و به کارگیری لوله های گالوانیزه نظیر جعبه تقسیم های گالوانیزه ۱۰×۱۰ – ۷×۷ و M.K ، بست های عایقدار فلزی در سایز های مختلف […]

شرکت عصر صنعت ماهان با حدود نیم دهه تجربه در تولید و فروش انواع لوله ای گالوانیزه سرد ، گرم و ورقی و همچنین تولید انواع اتصالات مورد نیاز نصب و به کارگیری لوله های گالوانیزه نظیر جعبه تقسیم های گالوانیزه ۱۰×۱۰ – ۷×۷ و M.K ، بست های عایقدار فلزی در سایز های مختلف ، بست های چنگالی لوله و کابل در سایز های چهارگانه ، بست های دو تکه ( سی چنل )، انواع بوشن های سرد و گرم ، جعبه تقسیم های آلومینیومی ، گلند های تک دوپیچ ، انواع لوله های فلکسیبل و زانویی های دور دار سرد و گرم و بست های اسپیت، نقش مهمی در تولید و تغذیه بازارهای هدف داشته است.

شرکت عصر صنعت ماهان با اعتماد به کادر مجرب و کارشناسان مربوطه و با بهره گیری از بهترین و جدید ترین دستگاه های تولید لوله گالوانیزه و استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، امکان شرکت در پروژه های صنعتی و ساختمانی و ارائه محصولات با کیفیت را داراست و همچنین شرکت عصر صنعت ماهان ، با مشاوره در زمینه کاربرد محصولات و همچنین ، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت ، سعی بر رفع نیاز پروژه های صنعتی و ساختمانی کشور عزیزمان دارد.

شرکت عصر صنعت ماهان ، با مشاوره در زمینه کاربرد محصولات و همچنین ، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت ، سعی بر رفع نیاز پروژه های صنعتی و ساختمانی کشور عزیزمان دارد.

 

لزوم کاربرد لوله های فولادی  در ساختمان ها :

با توجه به رشد صنعت ساختمان سازی و برج سازی و صنایع پایین دست و همچنین با توجه به الزام رعایت نکات ایمنی برقی و ساختمانی در اجرای این پروژه ها ، دولت کشور های مختلف از جمله ایران ، انبوه سازان و سازندگان را موظف به رعایت این نکات کرده است. از آنجایی که در پروژه های بزرگ ، رعایت ایمنی ساختمان بسیار حائز اهمیت است ، استفاده از لوله های فولادی به منظور پیشگیری از خطرات آتش سوزی و اتصال برق مورد توجه شرکت ها و سازندگان می باشد. شرکت عصر صنعت ماهان با تولید و تامین لوله های گالوانیزه و انواع اتصالات آن با قیمت و کیفیت مناسب ، آمادگی خود را به منظور تامین کالای مورد مصرف شرکت های کاربر اعلام می دارد.

ظرفیت تولید:

شرکت عصر صنعت ماهان با بهره از جدید ترین دستگاه های برش و حدیده لوله و با مجموعه ای مجهز از انواع پرس های سبک و سنگین، آماده تولید و تامین کالای مورد نیاز پروژه های صنعتی و ساختمانی در زمان مقرر می باشد.

barghab.ir