شرکت صنایع الکترونیکی مگامداوم

مگا مداوم یک شرکت دانش بنیان و تولیدی است که در بخش های بازرگانی، تولید و تحقیق و توسعه فعالیت دارد.

شرکت صنایع الکترونیکی مگامداوم یک شرکت دانش بنیان در زمینه‌ی تولید و فروش یوپی اس، استابلایزر، باتری و قطعات الکترونیکی است. این شرکت در سال ۱۳۸۵ با مشارکت شرکت اینفورم ترکیه در تهران تاسیس شد و نماینده‌ی انحصاری فروش یو پی اس های Inform-Legrand در ایران است.

تاسیس با مشارکت اینفورم ترکیه – شعبه ی اینفورم ترکیه

به گزارش برقاب .شرکت صنایع الکترونیکی مگا مداوم در سال ۱۳۸۵ با مشارکت شرکت اینفورم ترکیه در تهران با مدیریت مهندس قهرمان زاده تاسیس شد و در حوزه ی یوپی اس،  استابیلایزر، باتری و قطعات الکترونیکی فعالیت های خود را شروع نمود.

همکاری نزدیک شریک خارجی و ارتباط با به روزترین شرکت های تولید کننده ی یوپی اس، از همان ابتدا باعث شد مگا مداوم به سرعت جای خود را به عنوان شرکتی قابل اعتماد برای مشتریان و با سرعت تامین و پشتیبانی سرامد در بازار ایران باز کند. کارشناسان این شرکت از همان ابتدا در دوره های آموزشی با حمایت شرکای خارجی در داخل و خارج ایران شرکت کردند.

مگا مداوم به سرعت، به عنوان یک منبع قابل اطمینان برای تامین قطعات الکترونیکی اوریجینال مورد توجه شرکت های تولید کننده و پشتیانی کننده یوپی اس و همچنین فعالین بازار تامین قطعات الکترونیک قرار گرفت

خریداری اینفورم ترکیه توسط لگراند فرانسه

در سال ۲۰۱۰ شرکت لگراند فرانسه، شرکت اینفورم شریک تجاری مگا مداوم را خریداری کرد و مگا مداوم که تا آن زمان شعبه ی شرکت اینفورم در ایران بود از آن پس به عنوان نماینده ی انحصاری و همکار تجاری شرکت اینفورم و بسیاری از برندهای معتبری که در زنجیره ی تامین شرکت اینفورم بودند، فعالیت خود را در ایران ادامه داد.

تقسیم فعالیت ها در ایران و ترکیه

با خروج اینفورم از سهامداران، مگا مداوم نیز به تناسب دچار تغییراتی شد و با تقویت بخش بازرگانی شرکت در ترکیه نقطه ی قوت خود را در خارج کشور حفظ نمود و مهندس رضائیان با ورود به شرکت از ابتدای سال ۲۰۱۱ مدیریت شرکت را به عهده گرفت.

تقویت ساختار فنی و تحقیق و توسعه

از ابتدای سال ۲۰۱۳ با ورود مهندس صدریان، ضمن تقویت بخش فنی شرکت، همچنین مگا مداوم موفق به راه اندازی واحد تحقیق و توسعه گردید.

جذب سرمایه خارجی در مشارکت مپکو

پس از برجام در سال ۲۰۱۶  بخش بازرگانی خارجی مگا مداوم با ابتکار عمل بی نظیری موفق شد در جبهه ی توسعه ی تکنولوژیک کشور با بهره گیری از توانمندی های ارتباطی و شناخت دقیق بازارهای داخلی و خارجی اقدام به جذب صنعتگران خارجی برای سرمایه گذاری در کشور نماید و مگا مداوم را در کنار بیش از سی شرکت معتبر تولیدی و بازرگانی که در حوزه ی  برق، الکترونیک، و یوپی اس در کشورهای ترکیه و چین فعالیت بین المللی دارند به عضویت هولدینگ DMY درآورد.

در نتیجه ی این پیوند تجاری، شرکت مپکو با مشارکت ۶۷ درصدی هلدینگ DMY و شرکت مگا مداوم تاسیس گردید. با حمایت سرمایه گذاران خارجی این شرکت موفق شد یک پل ارتباطی مستقیمی را میان معتبر ترین سازندگان قطعات و تجهیزات الکترونیکی و نیمه هادی ها و صنایع بزرگ و استراتژیک کشور در بخش های انرژی و خودروسازان بزرگ برقرار نماید. با برگشت برجام و تهدیدهای تحریم، شرکای خارجی ضمن خروج کلیه ی نیروهای خود از ایران، به حضور فیزیکی خود در ایران پایان دادند و همکاری ها به شکل روابط تجاری در چارچوب های ممکن ادامه پیدا کرد.