شرکت سیلیکون کابل آگر

شرکت سیلیکون کابل آگر توانسته با دستاوردهای فنی و علمی خود بخش عظیمی از نیاز مصرف کننده را رفع نماید و همچنین قسمت اعظمی از محصولات آگر در صنایع نفت، پتروشیمی، فولاد، انرژی اتمی، مترو، راه آهن، لوازم خانگی، خودروسازی، مدارس و دانشگاه ها و همینطور سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق مورد استفاده قرار میگیرد. […]

شرکت سیلیکون کابل آگر توانسته با دستاوردهای فنی و علمی خود بخش عظیمی از نیاز مصرف کننده را رفع نماید و همچنین قسمت اعظمی از محصولات آگر در صنایع نفت، پتروشیمی، فولاد، انرژی اتمی، مترو، راه آهن، لوازم خانگی، خودروسازی، مدارس و دانشگاه ها و همینطور سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق مورد استفاده قرار میگیرد.

 

هدف ما این است تا با استفاده از مهندسین و متخصصین کشور عزیزمان محصول مرغوب ایرانی (سیم و کابل نسوز سیلیکونی) را در سراسر جهان عرضه کنیم تا نام ایران را سربلند سازیم.

 

مفتخریم تا با استفاده از دانش فنی و علمی روز دنیا بخشی از نیاز کشور به سیم و کابل نسوز سیلیکونی را رفع نموده و با تولید کالای مرغوب مهندسین و پیمانکاران را بر آن داشته تا از کالای مرغوب ایرانی استفاده نمایند و سهم واردات را پایین بیاوریم.

ما در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی با استفاده از تجربیات ۲۰ ساله خود در صنعت پلمیر و سیم و کابل نسوز با گردآوری متخصصین و تجهیزات تولید مطابق با تکنولوژی روز دنیا فراتر از استاندارهای داخلی اقدام به تولید انواع سیم و کابل نسوز سیلیکونی اعلام و اطفاء حریق و انواع وایر شمع خودرو همراه با اخذ گواهینامه‌ها و استانداردهای ملی و بین المللی اعم از استانداردهای مدیریت کیفیت آغاز نموده‌ایم.

aagersilicon.ir

barghab.ir