شرکت ثمین سیم سپاهان

شرکت ثمین سیم سپاهان به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در امر تولید انواع مفتول‌های صنعتی اعم از مفتول های گالوانیزه، فنر و مسوار در ایران می‌باشد. این شرکت در سال 1380تاسیس شده و هم‌اکنون با در اختیار داشتن ماشین آلات مدرن تولیدی و کادر فنی مجرب، جزو پیشگامان صنعت مفتولی کشور می‌باشد.

شرکت ثمین سیم سپاهان به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در امر تولید انواع مفتول‌های صنعتی اعم از مفتول های گالوانیزه، فنر و مسوار در ایران می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۸۰تاسیس شده و هم‌اکنون با در اختیار داشتن ماشین آلات مدرن تولیدی و کادر فنی مجرب، جزو پیشگامان صنعت مفتولی کشور می‌باشد.

فروش و ارتباط با مشتریان:
تیم فروش و ارتباط با مشتریان شرکت، تلاش دارد تا با شفاف‌سازی در کانال‌های ارتباطی در برقراری رابطه‌ای با اعتماد و اطمینان در کنار تولید باکیفیت به انجام خدمت‌رسانی و همکاری با مصرف‌کنندگان بپردازد این شرکت همچنین با بهره‌گیری از مدیریت ارتباط با مشتری به دنبال افزایش بهره‌وری و برطرف سازی هرچه سریع‌تر نیازهای مشتریان گرامی است. یکی از عوامل کلیدی موفقیت سازمان‌ها رضایت مشتری از سازمان، محصولات و خدمات آن است. بنابراین، نظارت و کوشش در جهت جلب رضایت مشتری ضروری است. شرکت ثمین سیم سپاهان به منظور تحقق این مهم، با اخذ گواهینامه‌ی پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتری(ISO 10004:2018 )، قدم در این راه نهاده است.

نشان CE
سیستم مدیریت گروه صنعتی ثمین سیم سپاهان پس از گذراندن ممیزی‌های مربوطه و با برآورده کردن شرایط دستورالعمل، موفق به اخذ گواهینامه‌ی ۸۹/۱۰۶/EEC شده‌است. کشورهای عضو اتحادیه اروپا در راستای کنترل فروش و گردش آزاد کالاها در این حوزه، اقدام به هماهنگ نمودن استانداردهای ملی و منطقه‌ای خود کرده و بدین ترتیب علامت EC که نشانگر انطباق محصول با استانداردها، قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپا است را به عنوان یک سیستم مورد پذیرش قرار داد.

نیروی انسانی
واحد منابع انسانی شرکت ثمین سیم سپاهان با ماموریت جذب، نگهداشت و توسعه نیروهای انسانی در راستای چشم انداز استراتژی‌های سازمان، تلاش دارد تا با ایجاد محیط قانون‌مند، قابل اعتماد و پویا بسترهای لازم برای افزایش بهره‌وری سازمان را فراهم آورد. این واحد با اولویت دادن و بکارگیری افراد شایسته مقدم بر هدف گذاری، دیدگاه، خط مشی، ساختار سازمان و راهکارها، بهترین افراد خود را در جایگاه بزرگترین فرصت‌های سازمان قرار داده است و استخدام و حفظ نیروی انسانی شایسته را سرمایه‌ی بزرگ خود می‌داند.

تحقیق و توسعه
تحقیق و توسعه (R&D)، هسته مرکزی دنیای کسب و کار نوین بوده و در بازدهی، گسترش و به‌روز ماندن هر مجموعه نقش مهم و کلیدی دارد. از آنجایی که امروزه سطح رقابت ها، متد‌ها و فرایند‌های تولید با سرعت فزاینده‌ای در حال گسترش هستند، بنابراین دو بحث کسب و کار و پژوهش از درجه‌ی اهمیت بالایی برخوردار می‌شوند. ثمین سیم سپاهان با ایجاد زیرساخت‌های مربوطه از جمله امکانات آزمایشگاهی، تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی مجرب همواره به دنبال دستیابی به پیشرفت‌های نوین در صنعت بوده و با در نظر گرفتن حساسیت و اهمیت این موضوع در ادامه‌ی اقدامات خود برای ایجاد بستری مناسب و به‌روز اقدام به راه اندازی واحد تحقیق و توسعه‌ی خود کرده است.

مدیریت کیفیت
مدیریت کیفیت شرکت شامل دو حوزه‌ی کنترل کیفیت و تضمین کیفیت است که به منظور نظارت بر فرایند ساخت و تولید محصول، برای ایجاد اطمینان از مطابقت محصول با آنچه مورد نظر مشتری بوده‌است ایجاد شده که این نظارت از مرحله دریافت و سفارش مواد اولیه تا خدمات پس از فروش را شامل می‌شود. این واحد به عنوان متولی استقرار سیستم‌های مدیریت و استانداردها، نسبت به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس استانداردهای بین المللی اقدام کرده و با پشت سر گذاشتن مراحل ممیزی مربوطه، موفق به اخذ گواهینامه استاندارد کیفی ISO-9001 گردیده است.

صادرات
شرکت ثمین سیم سپاهان، با داشتن سا‌ل‌ها تجربه توانسته پس از برطرف کردن نیازهای مصرف کنندگان داخلی و حمایت از تولید کنندگان این صنعت، اقدام به صادرات انواع محصولات به سایر کشور‌ها نماید.

www.saminsimsepahan.com

www.barghab.ir