شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

با ارائه ۶محصول دانش بنیان فناورانه غرفه برتر را به خود اختصاص داد

شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با ارائه 6 محصول دانش بنیان فناورانه برای همشتمین سال متوالی، غرفه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با ارائه ۶محصول دانش بنیان فناورانه غرفه برتر را در میان ۱۲۵ غرفه به خود اختصاص داد.

محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی در مراسم اختتامیه هفته پژوهش استان با بیان این که امروز در دنیا تجهیزات نظامی نشانه قدرت نیست، خاطر نشان کرد: یکی از نشانه های پیشرفت و قدرت کشورها توسعه علم و دانش و هم چنین پژوهش در حوزه های مختلف است.
“محمد رضا حسین نژاد” با بیان این که ضرورت دارد پژوهشگران شناسایی نیازها و تلاش در توسعه علم و دانش، کشور را از هرگونه وابستگی جدا کنند، ادامه داد: رسیدن به استقلال و پیشرفت در حوزه های مختلف کشور و وابستگی نبودن به سایر کشورها نشأت گرفته از تفکر بنیادین اسلامی است و همه افراد و به خصوص پژوهشگران در حفظ آن مسئولیت دارند.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این مراسم با بیان این که این شرکت محور توسعه خود را بر روی تحقیق و پژوهش متمرکز کرده است، افزود: در نمایشگاه امسال این شرکت، با ارائه ۶ محصول دانش بنیان فناورانه در زمینه های مختلف از جمله روشنایی معابر هوشمند، سیستم های ایمنی هشدار دهنده، ربات طناب بر، سامانه خوانش کنتور از راه دور و هدایت کننده تعذیه چراغ های ال ای دی معابر توانست با جلب نظر بازدیدکنندگان و پژوهشگران، غرفه برتر پژوهش را از آن خود کند.
مهندس “حسن چاهی” با بیان این که این شرکت از میان ۱۲۵ غرفه حاضر، حائز رتبه برتر شد، خاطر نشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان برای هشتمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر در هفته پژوهش استان شده است که این موضوع مایه افتخار برای این شرکت است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان، از همه پژوهشگران و طرح های پژوهشی آنان برای توسعه صنعت برق استقبال می کند و امیدواریم روند توسعه صنعت برق استان با کمک جوانان به دستاوردهای مهمی ختم شود.