معاون هماهنگی توزیع توانیر : 

شرکت توزیع برق اصفهان در کاهش تلفات در جایگاه اول تا سوم

تزریق منابع مالی موجب توسعه و ارتقا شبکه  افزایش بهره وری , جلب مشارکت بخش خصوصی ؛ تامین منابع لازم برای گسترش سرمایه گذاری متناسب با رشد مصرف از اهداف شرکت های توزیع برق می باشد.

مهندس حمید رضا پیر پیران معاون هماهنگی توزیع توانیر صبح امروز پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعت برق که در پارک فن آوری های نوین شرکت توزیع برق اصفهان برگزار شد در پاسخ به سوال کارشناس خبر این شرکت مبنی بر ایجاد استراتژی برای شرکت های توزیع برق گفت : چشم انداز کلی برای شرکت های توزیع تا سال ۱۴۰۴ دیده شده است و خدمت رسانی به مردم و خدمات غیر حضوری به عنوان یک اصل در تمام شرکت های توزیع باید ساری و جاری شود و به حمد ا… در این سالها خدمت رسانی به مردم به عنوان یک افتخار برای این صنعت بوده است.

 

وی تصریح کرد : در کاهش خاموشی ها به استاندارد نزدیک شده ایم‌ و به حمدا… در سال جاری نیز با انجام کارهای توسعه ای و زیر ساخت های برق از تولید تا توزیع شرایط بهتری فراهم شد .

 

وی در خصوص اولویت های صنعت برق خاطر نشان کرد : مباحث اقتصادی در این صنعت بسیار جدی است و برای افزایش بهره وری و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم قابل تامل است چرا که توسعه و ارتقای شبکه به عوامل مختلفی از جمله تزریق منابع مالی نیاز است و در صورت عدم سرمایه گذاری دچار مشکلاتی خواهیم شد .

 

پیر پیران خاطر نشان کرد : برای برقی پایدار باید منابع مالی و شرایط اقتصادی و سیاستگذاری در این زمینه به خوبی مورد بررسی و مداقه قرار گیرد چرا که در کاهش خاموشی ها نباید تنها به راهکارهای مدیریت مصرف مصرف کنندگان توجه شود بلکه باید سرمایه گذاری های درست نیز صورت گیرد .

 

پیر پیران در پاسخ به سوال کارشناس خبر در خصوص جایگاه شرکت توزیع برق اصفهان در این سالها گفت : با وجود چشم انداز و مشخص نمودن مسیر و اهداف اصلی این شرکت جز ۲ تا ۳ شرکت اول در کاهش تلفات و خاموشی ها بوده است .