شرکت توانیر از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر تجلیل کرد

مهندس محمد علی اکبری مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر از روابط شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در حاشیه جشنواره و فن بازار تجلیل کرد.

 

 

به گزارش برقآب، به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، محمد علی اکبری مدیر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و نخستین جشنواره فن بازار برق با اهدا لوح از تلاش‌های همکاران روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به پاس تلاش‌های انجام شده در این رویداد ملی تجلیل کرد.

اطلاع رسانی گسترده فرهنگ سازی مصرف برای عبور موفق از پیک بار مصرف برق در تابستان سال ۱۴۰۲، تبیین دستاوردهای صنعت برق ، تامین برق پایدار و تلاش در جهت جلب رضایت حداکثری مشترکان از جمله ملاک‌های ارزیایی مدیران روابط عمومی شرکت های توزیع نیروی برق استان‌ها بوده است.

در متن لوح تقدیر اهدایی آمده است: خداوند حکیم قادر را شاکریم که نعمت و توفیق ارزشمند خدمت به مردم شریف ایران اسلامی که به ما ارزانی داشته و درود می فرستم به همت والا و تلاش ستودنی تمامی همکاران عزیزم که قدردان این نعمت بی بدیل بودید و به بهترین شکل ممکن ادای حق نمودید و برگ زرین دیگری بر دفتر صنعت برق کشور افزودید.

اینک که از تابستان ۱۴۰۲ با مجموع اقدامات فرهنگی و هنری و اطلاع رسانی با سربلندی گذر نمودیم و با تامین برق پایدار مشترکین، رضایت هم وطنان عزیزمان به عنوان بزرگ ترین سرمایه کشور محقق گردید وظیفه خود می‌دانم از همدلی و تلاش‌های ستودنی همکاران دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر که شایسته تقدیر ویژه می‌باشد سپاسگزاری و قدردانی نمایم امید که این همت و تلاش ذخیره آخرت‌مان باشد.