شرکت تنش زدا صنعت اراک

شرکت تنش زدا صنعت در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه ; طراحی و ساخت کوره های عملیات حرارتی، طراحی و ساخت دستگاه های تنش زدایی موضعی و اجرای پروژه های عملیات حرارتی در اراک آغاز نمود. موسسین شرکت سالها با شرکت های بزرگی چون آذرآب، ماشین سازی، مپنا، فراب و … همکاری داشته و گواهی نامه […]

شرکت تنش زدا صنعت در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه ; طراحی و ساخت کوره های عملیات حرارتی، طراحی و ساخت دستگاه های تنش زدایی موضعی و اجرای پروژه های عملیات حرارتی در اراک آغاز نمود.

موسسین شرکت سالها با شرکت های بزرگی چون آذرآب، ماشین سازی، مپنا، فراب و … همکاری داشته و گواهی نامه دوره های مربوطه را نیز از شرکت های معتبر بین المللی دریافت نموده اند.

  • گواهی نامه آموزشی از شرکت cooper heat انگلستان
  • گواهی نامه ازآموزشی از Japan welding society
  • گواهی نامه دوره آموزشی از Japan international cooperation agency
  • گواهی نامه دوره آموزشی از شرکت GUINEA اسپانیا
  • گواهی نامه های آموزشی از شرکت صنایع آذرآب
  • و تائیدیه های کارفرمایان

 

 شرکت تنش زدا صنعت در سالهای اولیه فعالیت، توجه خود را بیشتر به واردات دستگاهها و اجرای پروژه های تنش زدایی در پالایشگاهها و نیروگاهها  معطوف نموده و به عنوان نماینده غیر رسمی شرکت Cooperheat  در ایران فعالیت داشت.

بعد از چند سال با افزایش تحریم ها و قطع واردات این دستگاهها، شرکت به پشتوانه تجربه موسسین خود، به عنوان اولین شرکت سازنده دستگاههای  تنش زدایی، اقدام به طراحی و ساخت این دستگاهها نمود و امروز به همکاری با پالایشگاهها، پتروشیمی ها و نیروگاهها در سراسر کشور  و فروش بیش از صدها دستگاه در صنایع بزرگ داخلی و خارجی مفتخر است.

از ابتدای تاسیس شرکت، یکی از اهداف بسیار مهم و اساسی موسسین، بومی سازی عملیات حرارتی در کشور بوده است. در همین راستا با تشکیل واحد فنی  مهندسی و اطمینان از کیفیت و تحقیق و توسعه ، اقدام به ، بروز رسانی و تولید دستگاه های خاص عملیات حرارتی نمود.

دستگاهی با ویژگی کنترل طول شعله  و سیستم احتراق کوره های عملیات حرارتی پرتابل و ثابت،نمونه دستگاههای اولیه ساخت این شرکت با استفاده از کنترلرهای دما طراحی و ساخته شد. مدارات قدرت دستگاهها بر اساس نیاز و سفارش مشتریان به صورت کنترل on/off (کنتاکتور و یا SSR) و یا کنترل زاویه آتش تایریستور قابل تغییر می باشد.

به دلیل استفاده صنایع نیروگاهی و پالایشگاهی کشور از دستگاه های تنش زدایی ساخت شرکت های خارجی و با توجه به تحریم و عدم ارائه خدمات پس از فروش آنها به این صنایع، شرکت در زمینه تعمیر و به روز رسانی این دستگاهها نیز فعالیت نمود. از نمونه این شرکت ها می توان به دستگاههای ساخت کشورهای ایتالیا ، انگلیس و آلمان در نیروگاه طوس، پالایشگاه شازند، شرکت ماشین سازی تاشا و… اشاره نمود.

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی در بخش های مختلف صنعت، واحد مهندسی و تحقیق و توسعه شرکت تنش زدا صنعت هم از این قافله عقب نمانده و تجارب حاصله در  ساخت دستگاههای تنش زدایی را طی سالهای متمادی بکار گرفته و دستگاه های تولیدی خود را با استفاده از سیستم کنترل PLC  به روز رسانی نمود. بدین ترتیب  قابلیت های زیادی همچون؛ کنترل جریان، کنترل از راه دور، امکان ثبت اطلاعات پروژه و ذخیره نتایج حاصله در حین عملیات و … به دستگاههای تولیدی این شرکت  اضافه شد. به دلیل اهمیت و حساسیت بسیار بالا در عملیات های حرارتی، شرکت در ابتدا فقط بخش ثبت دما را به HMI و ماژول های دما منتقل نمود. بعد از دریافت نتیجه مساعد در این بخش، کنترل دما و کنترل جریان و به عبارت دیگر کنترل کامل دستگاه به سیستم PLC منتقل گردید.

با توجه به فعالیت قابل توجه شرکت در زمینه اجرای پروژه های عملیات حرارتی، پس از بکارگیری و اخذ نتیجه مطلوب از دستگاههای جدید در مراحل و پروژه های مختلف در صنعت توسط پرسنل، با فروش اولین نمونه ساخته شده دستگاه تنش زدایی با سیستم PLC به شرکت الجزیل در کشور عراق تنش زدا صنعت پا به عرصه صادرات نهاد.

همکاری در بخش اجرای عملیات حرارتی با شرکت فراب  در کشور سریلانکا نیز از دیگر افتخارات این شرکت در زمینه صادرات می باشد. شایان ذکر است که این شرکت در سالهای گذشته نیز افتخار همکاری با شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی در سراسر کشور و نیز شرکت TCCS  چین را نیز داشته است.

در طی سالهای اخیر واحد اطمینان از کیفیت شرکت در  تعامل با خریداران و کارفرمایان مشکلات دستگاه ها را شناسایی نموده و توسط کارشناسان این شرکت نسبت به رفع عیوب و بهینه سازی آن اقدام شد. پس از طی مراحل مختلف و تکمیل دستگاه، شرکت  اقدام به ثبت دستگاههای تنش زدایی با سیستم PLC  نموده است و هم اکنون دستگاه مذکور در سازمان پژوهش های صنعتی ایران در مرحله داوری قرار دارد.

در این سالها شرکت نه تنها در زمینه ساخت و به روزرسانی  دستگاههای تنش زدایی فعالیت داشته بلکه اقدام به طراحی و ساخت دستگاههای جوش ترموکوپل – انواع المنت های صنعتی – بافت اتوماتیک سیم های ۱۹ رشته المنت نیز نموده است. از سوی دیگر نیز به منظور کنترل کوره های عملیات حرارتی اقدام به طراحی و ساخت کنترلر های کوره با استفاده از سیستم PLC و برنامه Labview  نموده است. این کنترلر ها نیز در مرکز ثبت مالکیت معنوی ایران مراحل ثبت خود را می گذراند. به منظور بومی سازی و تربیت اپراتورهای عملیات حرارتی و توسعه و ترویج دانش فنی  این رشته در صنایع مختلف سراسر کشور، شرکت دوره های تنش زدایی و اپراتوری دستگاههای تنش زدایی را نیز در طی این سالها در سراسر کشور برگزار نموده است.

شرکت تنش زدا صنعت  بعنوان مشاور و مجری برخی پروژه ها در ساخت کوره  های عملیات حرارتی موقت و ثابت با کارفرمایان همکاری دارد که در زیر به آنها اشاره شده است.

  • آماده سازی کوره شرکت مپنا بویلر برای انجام رول گرم در دمای ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد به ابعاد ۶ متر در ۱۷ متر
  • مشاوره در ساخت و طراحی استراکچر کوره ، سیستم احتراق ، سیستم کنترل و ساخت پانل  کنترل کوره مصنوعات فلزی به قطر ۱۰ متر و طول ۲۰ متر
  • تغییر ساختار احتراق کوره عملیات حرارتی شرکت صنایع آذرآب به ابعاد ۶ متر در ۲۰ متر
  • بهبود عملکرد کوره عملیات حرارتی نرمابلایزینگ کوره آذر آب به قطر ۵ متر و طول ۱۲ متر و دمای ۱۱۰۰ درجه

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:

مدیر عامل (جناب آقای کیارش عالی):  ۰۹۱۲۵۹۳۹۶۸۳

مدیر فروش :   ۰۹۱۸۸۶۲۵۵۹۶

مدیر پروژه ها :   ۰۹۱۴۱۱۴۷۴۳۷

مدیریت فنی مهندسی :   ۰۹۱۸۱۶۱۲۵۰۱

دفتر مدیریت :    ۰۹۱۲۰۹۴۳۱۹۰

http://www.taneshzoda.com/

  info@taneshzoda.Com   

    pwht_ir@yahoo.com

نشانی: اراک – شهرک صنعتی شماره ۳ ( خیر آباد )   خیابان کارگاهی شماره یک  – کارگاه شماره ۷     کد پستی ۳۸۳۷۱۴۳۶۵۴

تلفن :   ۳۵۵۳۹۱۰   و   ۳۵۵۳۵۳۳ – ۰۸۶۱   فاکس  :  ۳۵۵۳۲۷۸ – ۰۸۶۱  صندوق پستی :    ۹۴۱  / ۳۸۱۹۵