شرکت برق منطقه ای هرمزگان بعنوان شرکت برتر در عرصه پژوهش و فناوری معرفی شد

شرکت برق منطقه ای هرمزگان بعنوان شرکت برتر در جشنواره پژوهش و فناوری سال 1401 وزارت نیرو در عرصه پژوهش و فناوری معرفی شد.

 

جشنواره پژوهش و فناوری سال ۱۴۰۱ وزارت نیرو با مشارکت وزارت نیرو ، شرکت های مادر تخصصی صنعت آب و برق کشور و شرکت های تابعه شرکت مادر تخصصی توانیر، پژوهشگاه نیرو و حضور حداکثری شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صنعت آب و برق و انرژی با تشریف فرمائی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو آغاز به کار کرد.این رویداد پژوهشی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت زیر مجموعه  شرکت های مادر تخصصی حوزه آب و برق وشرکت های دانش بنیان در محل پژوهشگاه نیرو برگزار گردید.

نمایشگاه جانبی این جشنواره با هدف اشتراک گذاری دانش های نوین کسب شده در حوزه صنعت آب و برق و انرژی ، روش ها و مفاهیم نوآورانه به دست آمده توسط پژوهشگران و نهادهای مرتبط و توسعه فناوری های حوزه های آب و برق با حضور فعال شرکت های دولتی ،خصوصی و دانش بنیان حوزه برق و انرژی برگزار گردید.

در این جشنواره برق منطقه ای هرمزگان به عنوان شرکت برگزیده در بین شرکت های تابعه صنعت برق در عرصه پژوهش و فناوری معرفی و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آقای مهندس آدینه پور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان اهدا گردید.