شرکت برق بوشهر برای مشترکان کاهنده مصرف پاداش تعیین کرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: برای مشترکانی که بتوانند در ایام پیک مصرف برق خود را به ازاء هر کیلووات کاهش پاداش پرداخت خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، غلامرضا حشمتی در نشست فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در بخش خانگی، اداری، صنایع و کشاورزی با حضور سرپرست محترم و معاونان صدا و سیمای مرکز بوشهر با تبریک میلاد امام رضا ( ع) ضمن تقدیر از تلاش‌های این مجموعه اظهار کرد: در شرایط کنونی اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف در خصوص گذر از تابستان پیش رو موضوعی بسیار ضروری است.
وی بیان کرد: امسال مشوق های بسیار خوبی برای مدیریت مصرف بویژه در بخش خانگی در نظر گرفته شده بدین نحو که شهروندانی که برق مصرفی خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند به ازای هرمیزان کاهش پاداش برای وی درصورتحساب برق مصرفی لحاظ خواهد شد.

وی اظهار کرد: در راستای مدیریت مصرف بهینه برق بیش هشت هزار وپانصد تفاهمنامه با مشترکین بزرگ منعقد شده تا در زمان پیک مصرف برق به شرکت توزیع کمک کنند و گذر موفق از پیک بار تابستان داشته باشیم و در ازای این همکاری مشوق های خوبی در صورتحساب برق مصرفی آنها اعمال خواهد شد.
حشمتی افزود : استفاده از ظرفیت نور طبیعی آفتاب، نگه داشتن دمای کولر روی دمای ۲۴ درجه، شست و شوی به موقع کولرها و همچنین استفاده از لامپ‎های کم مصرف از راهکارهای مهم در کاهش مصرف خصوصا در بخش خانگی محسوب می‎شود.

سرپرست صدا و سیما مرکز بوشهر نیز گفت: در این مرکز تلاش می شود رادیو و تلویزیون و سایر ارکان صدا و سیما همکاری لازم را در بخش مدیریت مصرف را داشته باشند، بویژه در بخش خانگی که بیش از ۸۰ درصد مشترکان برق خانگی استان بوشهر را تشکیل می‌دهند.
مهدی حیدری بیان کرد : در این زمینه رسالت صدا و سیما فرهنگ سازی بین عامه مردم است که در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد