شرکت بازرگانی فورگ

شرکت بازرگانی فورگ در سال ۱۳۵۴ توسط مهندس مرتضی فروغی اصفهانی تاسیس شد.ایشان متولد شهر اصفهان و فارغ‌التحصیل در رشته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه علم و صنعت ایران بوده و در راستای آرزوی همیشگی برای ارتقاء دانش فنی و ارائه محصولات با کیفیت با تکنولوژی روز دنیا اقدام به فعالیت در زمینه ساختمانی […]

شرکت بازرگانی فورگ در سال ۱۳۵۴ توسط مهندس مرتضی فروغی اصفهانی تاسیس شد.
ایشان متولد شهر اصفهان و فارغ‌التحصیل در رشته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه علم و صنعت ایران بوده و در راستای آرزوی همیشگی برای ارتقاء دانش فنی و ارائه محصولات با کیفیت با تکنولوژی روز دنیا اقدام به فعالیت در زمینه ساختمانی و تاسیساتی نموده‌اند.
شرکت بازرگانی فورگ با تلاش و تجربه بیش از چهار دهه سابقه در واردات و صادرات انواع لوازم ساختمانی، صنعتی، تاسیساتی، باغبانی و کشاورزی مشغول فعالیت می‌باشد.
در طی این سالها با تولیدکنندگان معتبر اروپایی و آسیایی در تبادل نظر بوده و اقدام به واردات محصولات و دانش فنی در راستای نیازهای کشور نموده است.
دنبال نمودن دانش و تکنولوژی روز دنیا در تامین لوازم کشور از اهداف شرکت می باشد. این شرکت از این پس نیز به موازات اهداف فوق در کسب رضایت مشتریان صنعتی و خانگی قدم برخواهد داشت.

www,barghab.ir

www.forgtrading.com