شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را در بین ۵۹ دستگاه استان چهارمحال و بختیاری کسب کرد.

به گزارش برقآب، شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری در جشنواره شهید رجایی استان خود رتبه برتر را کسب کرد. این شرکت که توانست در بین ۵۹ دستگاه استان خود به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی تجلیل شود، از سوی روابط عمومی شرکت خبر داده شد.

در آیین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی چهارمحال و بختیاری، شرکت آب منطقه ای استان به عنوان دستگاه برتر در مجموع امتیاز شاخصهای عمومی و اختصاصی در زمینه اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی انتخاب شد. این انتخاب شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری، بر اساس دقت و کیفیت کارهای انجام شده و تلاش پرسنل این شرکت بوده است.

دکتر کریمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری، به عنوان نماینده این شرکت در جشنواره شرکت کرده و به عنوان نماینده برتر این استان، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از دست استاندار چهارمحال و بختیاری دریافت کرد.

این افتخار بزرگ به خاطر تلاش و کوشش های بی وقفه تیم مدیریت و کارکنان شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری به وجود آمده است. شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری با اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی، نقش مهمی در توسعه و بهبود زیرساخت های آبی استان داشته و توانسته است اعتماد عمومی را به خود جلب کند.

بر اساس دستاوردهایی که شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری در اجرای مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به دست آورده است، لایق است که این شرکت به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی تجلیل شود. این تجلیل نه تنها نشان از تلاش و توانایی های شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری است، بلکه نمادی است از اعتراف عمومی به موفقیت های این شرکت در حوزه آب و بهبود زیرساخت های این استان.