شرکت آبفا فارس در مسابقات دو و میدانی بانوان صنعت آب و برق فارس اول شد

شرکت آبفا استان فارس در مسابقات دو و ميداني بانوان صنعت آب و برق استان فارس که با حضور ۴ تیم برگزار شد، بر سکوی اول مسابقات ایستاد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، مسابقات دو و میدانی بانوان صنعت آب و برق استان فارس با حضور ۴ تیم از شرکت های آبفا استان فارس، آبفا شیراز، توزیع نیروی برق شیراز و برق منطقه ای فارس برگزارشد که شرکت آبفا استان فارس در رقابت با سایر تیمها ، بر سکوی اول مسابقات ایستاد. در این دوره از مسابقات شرکت آبفا شیراز و شرکت برق منطقه ای نیز در بخش تیمی به ترتیب حائز عناوین دوم و سوم شدند.

گفتنی است در رده ی انفرادی نیز ورزشکاران شرکت آبفا استان فارس، عناوین زیر را به خود اختصاص دادند:

در رده ی سنی ۳۰ و زیر ۳۰ سال در ۲۰۰ متر سرعت سارا ایرجی مقام اول و در بخش ۱۲۰۰ متر استقامت اسما کمالی عنوان سوم را از آن خود نمودند.

در رده ی سنی ۳۱ تا ۳۵ سال سمیه ی امیری در بخش ۱۰۰۰ متر استقامت مقام سوم را به دست آورد

در رده ی سنی ۳۶ تا سال در ۸۰ متر سرعت سمانه ی نیکویی مقام دوم و در ۸۰۰ متر استقامت مریم ملایم مقام اول و سمانه ی نیکویی عنوان دوم را از آن خود کرد.

در رده ی سنی ۴۱ تا ۴۵ سال در ۶۰ متر سرعت توران ابراهیمی نژاد عنوان دوم  و در بخش ۶۰۰ متر استقامت توران ابراهیمی نژاد عنوان دوم را از آن خود نمودند.

در رده ی سنی ۴۶ تا ۵۰ سال در ۶۰ متر سرعت سیما حریری عنوان دوم  و در بخش ۶۰۰ متر استقامت سیما حریری عنوان دوم را از آن خود نمودند.

در رده ی سنی ۵۱ سال و بالاتر در۶۰  متر سرعت شهرناز کیهان عنوان مقام اول و مهرناز مطلوب مقام سوم   و در بخش ۴۰۰ متر استقامت شهرناز کیهان  عنوان نخست را از آن خود نمودند.

در این دوره از مسابقات لیلا رستمی در بخش پرتاب وزنه مقام دوم و سارا ایرجی در بخش پرش طول عنوان نخست را از آن خود نمودند.

گفتنی است سیده سمیرا هاشمی، مربی و گلتاب عواطفی نژاد سرپرست تیم دو و میدانی شرکت آبفا فارس می باشند