مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی تاکید کرد:

شرکت آب و فاضلاب هیچگونه وجه نقدی از مشترکان دریافت نمی‌کند

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی، یداله سلطانی گفت: این شرکت بابت هرگونه خدماتی که توسط پرسنل خدماتی و کارکنان امدادی و حوادث در حوزه آب و فاضلاب در معابر شهر و روستا یا درِب منازل شهروندان قبل از کنتور آب و کلکتور فاضلاب انجام می‌دهد دریافت نقدی ندارد.

 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) شخصی و یا شماره‌حساب بانکی شخصی جهت دریافت هزینه خدمات آب و فاضلاب اعتبار قانونی ندارد، خاطرنشان کرد: تمامی پرداخت‌ها به این شرکت باید از طریق درگاه‌های بانکی و شماره‌حساب‌هایی که به نام شرکت آب و فاضلاب است انجام شود.

مدیر عامل شرکت به شهروندانی که قصد پرداخت هزینه های مرتبط با هر گونه خدمات آبفا را دارند توصیه کرد قبل از هرگونه پرداختی از صحت شماره حساب و درگاه مربوط به شرکت آب و فاضلاب اطمینان حاصل کنند.

وی همچنین در خصوص اجرای شبکه و نصب انشعاب فاضلاب اظهار داشت: این شرکت هیچ‌گونه مجوز قانونی برای نصب انشعاب فاضلاب در داخل منازل مشترکین ندارد و مجاز نیست وارد مِلک مشترکان شود.

سلطانی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص اعلام نظر برای اجرای شبکه داخلی فاضلاب منازل مشترکین ندارد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تمام مأموران قرائت کنتور برای مراجعه به درب منازل مشترکین باید لباس فُرم مخصوص بر تن داشته باشند، اظهار داشت: مأموران قرائت کنتور ملزم به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر هستند.

سلطانی در پایان ابراز داشت: مشترکان گرامی در صورت داشتن هرگونه ابهام، استعلام و شکایت در خصوص سوءاستفاده احتمالی می‌توانند با سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ تماس حاصل کنند.