با اجرای رزمایش خدمت متعالی

شبکه و تاسیسات توزیع برق روستای باغستان شهرستان شاهرود بهسازی شد

عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق روستای باغستان بخش بیارجمند از توابع شهرستان شاهرود در قالب رزمایش خدمت متعالی انجام شد.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با بیان این مطلب اظهار کرد: اجرای این رزمایش که به مدت دو روز بوده است، با حضور ۲۳ نفر از نیروهای عملیاتی و سیمبان های شبکه به استعداد هفت اکیپ عملیاتی، شبکه توزیع برق این روستا بهسازی شد.

جمال فرخ زاده با اشاره به این که در این رزمایش، یک هزار و ۷۶۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی روستای باغستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده گفت: رفع دو مورد کانونهای خطر شناسایی شده، تعویض ۹ مورد کابل سرویس و اصلاح انشعابات، رفع یک مورد حریم شبکه توزیع برق و جابه جایی و نصب ۱۸ اصله پایه برق، از جمله اقداماتی است که توسط اکیپ های برق شاهرود، بیارجمند و میامی به انجام رسیده است.

وی با عنوان این که کلیه فعالیتهای ذکر شده ظرف ده ساعت اجرایی گردیده یادآور شد: چنانچه این اقدامات به روال عادی انجام شود، قریب شش روز کاری زمان نیاز داشته و با بسیج نیروها و تجمیع امکانات و تجهیزات، برنامه های قید شده در کمترین مدت اجرایی شده و بیشترین بهره وری را دربرداشته است.

فرخ زاده تصریح کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، پیشگیری از سرقت، جابه جایی پایه از معبر و رفع کانونهای خطر، رفع حریم شبکه، اصلاح پایه های عارضه دار، بهینه سازی اتصالات سُست در شبکه فشارضعیف، ارتقای کارایی عملیات، هم افزایی امور تجمیعی و افزایش رضایت مندی مشترکان، در زمره اهداف اجرای این گونه رزمایش ها به شمار می رود.