شبکه و تاسیسات توزیع برق جاده مهمانشهر سمنان بهینه سازی شد

در قالب رزمایش خدمت متعالی، شبکه و تاسیسات توزیع برق فیدر میاندره مربوط به محدوده جاده مهمانشهر سمنان اصلاح و بهینه سازی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: با حضور شش اکیپ عملیاتی از برق شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر به استعداد ۲۶ نفر نیروهای عملیاتی، سیمبان شبکه و کارشناسان فنی و ایمنی با حجم کاری ۶۰ نفر ساعت، کلیه برنامه های پیش بینی شده به اجرا درآمده است.

مهدی پاک طینت با عنوان این که در این برنامه، هفت هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشارمتوسط بهسازی شده است گفت: رفع معایب چهار ایستگاه هوایی توزیع برق شامل اصلاح ارتهای سرقت شده و نصب کاور بوشینگ، سرویس و آچارکشی یراق آلات ۹۰ اصله پایه فشارمتوسط و برای ۵۸ پایه نصب کاور کنسول و میل مقره رأس تیری بلند در بخشی از خط ۲۰ کیلوولت هوایی و اصلاح ارتباط و تعویض کلمپ دو سِکشن در فیدر میاندره، از جمله اقدامات به عمل آمده در این رزمایش به شمار می رود.

وی با بیان این که کلیه فعالیتهای قید شده ظرف چهار ساعت اجرایی گردیده افزود: چنانچه اقدامات مورد نظر در حالت عادی انجام شود، پنج روز کاری فرصت نیاز دارد که با تجمیع امکانات و تجهیزات و بسیج نیروی انسانی، ظرف کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین بهره وری حاصل شده و کمترین خاموشی به مشترکین اعمال شده است.