عباس ربیعی،مدیر توزیع برق میامی:

شبکه فشارضعیف هوایی سیمی ۹ روستای این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل می شود

مدیر توزیع برق شهرستان میامی اعلام کرد: در راستای طرح بهارستان و در سه ماهه پایان امسال، شبکه سیمی 9 روستای این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل می شود.

عباس ربیعی گفت: اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی روستاهای بکران، کردآباد، جهان آباد، کمردار، شریف آباد، پویه، ارمیان، کلاته اسد و مهدی آباد، با متراژ ۲۰ هزار و ۷۷۲ متر، به کابل خودنگهدار تبدیل می شوند.

وی با اشاره به این که از آغاز امسال تا به حال ۱۲۰ پروژه عمرانی برق رسانی در سطح شهرستان به اجرا درآمده افزود: برای بهره برداری از این تعداد پروژه، ۵۹ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی با عنوان این که به منظور تامین برق اشتراک های جدید، ۱۰ هزار و ۹۰۹ متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی احداث شده اضافه کرد: در راستای برق رسانی به متقاضیان نقاط مختلف شهرستان، سه هزار و ۱۶۲ متر کابل خودنگهدار دایر شده است.

ربیعی به نصب ۱۶ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت ۶۶۰ کیلوولت آمپر برای تغذیه برق مشترکان جدید اشاره نمود و خاطرنشان کرد: طرح بهسازی ۱۸ هزار و ۱۳۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط به منظور حفظ و پایداری شبکه های توزیع برق شهرستان، عملیاتی شده است.