شبکه برق سه روستای گرمسار بهسازی می شود

مدیر توزیع برق گرمسار از آغاز عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق سه روستای شهرستان گرمسار اطلاع داد.

مدیر توزیع برق گرمسار از آغاز عملیات اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق سه روستای شهرستان گرمسار اطلاع داد.

به گزارش برقآب رحمان اشرفی با عنوان این که شبکه فشارضعیف سیمی روستاهای غیاث آباد، رشمه و بیسکوران به طول هشت هزار و ۵۰۰ متر تا آذر ماه امسال به کابل خودنگهدار تبدیل می شود گفت: این برنامه در قالب طرح بهارستان که ویژه اصلاح شبکه برق روستایی می باشد به اجرا درخواهد آمد.

وی با اشاره به این که طرح توسعه هفت هزار و ۴۷۴ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف و سه هزار و ۸۰۰ متر کابل خودنگهدار برای تامین برق متقاضیان جدید در این شهرستان به انجام رسیده افزود: برای ارتقای ضریب پایداری خطوط برق رسانی، ۴۸ هزار و ۱۷۴ متر شبکه توزیع برق این شهرستان بهسازی شده است.

وی اظهار کرد: نصب ۲۸ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت چهارهزار و ۸۹۵ کیلوولت آمپر، به منظور تغذیه برق اشتراک های جدید در شش ماهه نخست سال جاری عملیاتی شده است.

وی یادآور شد: اصلاح چهار هزار متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف به همراه بهینه سازی یک دستگاه پست هوایی روستای ناروهه و همچنین بهسازی دو هزار متر شبکه فشارضعیف روستای شه سفید، در راستای طرح بهارستان صورت پذیرفته است.

وی تصریح کرد: ۸۱۶ پروژه عمرانی برق رسانی با سرمایه گذاری ۳۰۸ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال، از شروع سال ۱۴۰۱ تا به حال در سطح شهرستان گرمسار اجرا و بهره برداری شده است.