شاخصهای استاندارد ۳۴۰۰۰، نقشه راه شرکت توزیع برق خراسان رضوی در حوزه منابع انسانی

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نقشه راه کلی در حوزه منابع انسانی شرکت رعایت بخشهای استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی است که مدیریت فرهنگی و جاری سازی ارزشهای سازمانی و اخلاقی در آن مورد تاکید ویژه قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، امیررضا قیاسی با اشاره به تغییرات مدیریتی در حوزه شهرستانها که طی دو ماه اخیر انجام گرفته است، افزود: داشتن فرهنگ سازمانی، جهت رفتارهای پرتکرار را در شرکت تغییر می دهد و در صورتی که فرهنگ سازمانی مطلوبی در شرکت وجود نداشته باشد، بسیاری از استراتژیها و برنامه های هدفگذاری شده به سرانجام مطلوب نمی رسد.

 

وی با تاکید بر ارتقا و تقویت فرهنگ سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیران شهرستانها باید تلاش کنند در عمل نیز فرهنگ سازمانی را ارتقا دهند و نسبت به تغییر برخی از موارد اهتمام داشته باشند و طی برگزاری نشستهای مختلف با کارکنان چشم انداز و ارزشهای شرکت را تشریح کنند.

 

معاون شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اخلاق یک اصل حرفه ای است و کارکنان سازمان باید با رعایت اخلاق، فرهنگ سازمانی را ارتقا دهند تا به حد مطلوب آن برسند.

 

مهندس قیاسی با اشاره به شاخصهای مربوط به جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: با تلاش همکاران، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از نظر شاخصهای این جشنواره در سطح عالی قرار گرفته که این مهم برگرفته از فرهنگ سازمانی مطلوبی است که در این شرکت وجود دارد