سیستم IVR در مرکز ۱۲۱ راه اندازی شد

 سیستم IVR (پاسخگویی صوتی تعاملی) در مرکز فوریت های برق (121) شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد راه اندازی شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس مجتبی داودمنش رئیس اداره فوریت های برق ۱۲۱ ضمن تشریح ویژگی های این سیستم گفت: سیستم IVR با هدف افزایش رضایت مندی مشترکین و با توجه به الزام شرکت توانیر، طراحی و راه اندازی شده است.

وی ضمن تشکر از حمایت های مهندس آذری معاون بهره برداری و نگهداشت و همچنین همکاری بسیار خوب دفتر فاوا به ویژگی های این سیستم اشاره کردو گفت : ثبت پرونده خاموشی مشترک به صورت اتومات در کمتر از ۴۵ ثانیه، جلوگیری از ایجاد تماس های بهمنی، حذف تماس های پرت، کاهش شدید صف انتظار پاسخگویی، افزاش سرعت پاسخگویی و شناسایی هوشمند مشترک از ویژگی های سیستم IVR می باشد.

وی با اشاره به راه اندزای این سیتم طی ۲ روز اخیر و نتایج بدست آمده از آن گفت: طی ۲ روز حدود ۷۵ درصد پرونده های خاموشی از طریق ثبت اتومات آدرس انجام شده که نشان دهنده موفقیت این سیستم است.

شایان ذکر است سیستم پاسخگویی صوتی تعاملی IVR کاملاً بومی بوده وتوسط کارشناسان متخصص و مجرب طراحی و راه اندازی شده است.