در جلسه ویژه بررسی تعرفه و درآمد شرکت آب منطقه ای زنجان:

احصاء درآمدهای نوین و سیاست گذاریهای شرکت بررسی شد

با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای زنجان،جلسه ویژه بررسی تعرفه و درآمد شرکت برگزار و سیاست گذاریهای شرکت در احصاء درآمدهای نوین بررسی گردید.

با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای زنجان،جلسه ویژه بررسی تعرفه و درآمد شرکت برگزار و سیاست گذاریهای شرکت در احصاء درآمدهای نوین بررسی گردید.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان در این جلسه که رئیس گروه و کارشناسان امور مشترکین و درآمد شرکت نیز حضور داشتند ابتدا،شاهرخ امیراصلانی،رئیس گروه درآمد و امورمشترکین شرکت نسبت به ارائه گزارش وضعیت تعرفه های مصوب و درآمدهای تعهدی و نقدی پرداخت و در خصوص درآمدهای ماهانه مقایسه ای،رشد مطالبات سالانه ،عدم همکاری موثر شرکتهای سازنده کنتور هوشمند در ارائه خدمات پشتیبانی و رشد تعرفه های ابلاغی توضیحات مبسوطی ارائه نمود.

حسین مهدی نژاد ،معاون منابع انسانی و مالی و پشتیبانی شرکت با اشاره به وضعیت توزیع درآمدهای وصول شده، خاطر نشان نمود که وصول درآمد ماهانه هر شهرستان بر اساس برنامه از پیش تعیین شده آنها می باشد.

وی در ادامه به بیان چالشهای موجود در اخذ مطالبات از دستگاههای اجرایی دولتی ، ارائه پیشنهادات جهت بهبود عملکرد واحد درآمد و شناسائی منابع جدید درآمدی پرداخت.

بهنام نجفی ،معاون حفاظت و بهره برداری شرکت ضمن اشاره به درآمدهای نقدی قابل وصول ، به ارائه راهکارهای جدید در قرائت کنتورهای هوشمند بالاخص در بخش کشاورزی پرداخت.

وی تقویت واحدهای گشت و نظارت را عامل مهمی در کاهش تخلفات و احصاء منابع جدید درآمدی عنوان کرد.

اکبر باقری ،مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان،با تاکید بر تلاش مضاعف در رفع اشکالات پیش روی وصول درآمد،اظهار داشت:متمرکز شدن سرور کنتورها در ستاد شرکت موجب میشود تا بیشتر درآمدهای شرکت به مرحله بروز و ظهور برسند.

وی تدوین برنامه عملیاتی سالانه برای هر شهرستان و تعیین موارد تشویقی جهت افزایش انگیزه همکاران شهرستانی را الزامی دانست و به تبیین سیاست گذاری های شرکت در وصول درآمدهای نوین تاکید کرد.نمود.مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان استفاده از ظرفیتهای هوش مصنوعی را در شناسایی مبادی درآمدی و آنلاین نمودن خروجی کنتورهای هوشمند بسیار اثربخش عنوان نمود.