سیستم توزیع داخلی ایستگاه برق ۶۶ کیلوولت مرکزی شیراز به بهره برداری رسید

طرح تهيه و اجراي سيستم توزيع داخلي ايستگاه برق 66 كيلوولت مركزي شيراز به پايان رسيد و تجهيزات نصب شده در اين ايستگاه در مدار بهره برداري قرار گرفت.

طرح تهیه و اجرای سیستم توزیع داخلی ایستگاه برق ۶۶ کیلوولت مرکزی شیراز به پایان رسید و تجهیزات نصب شده در این ایستگاه در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای فارس ، غلامرضا صفاری مجری طرح بهینه سازی شبکه معاونت بهره برداری برق منطقه ای فارس ، با تشریح اقدامات انجام شده دراین حوزه اظهار داشت: این طرح با اختصاص ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به سرانجام رسید و با بهره برداری از آن شرایط تامین و انتقال برق مورد نیاز توزیع داخلی ایستگاه – دیسپاچینگ شرکت توزیع – شرکت تعیمرات نیرو – ساختمان جدید دیسپاچینگ برق فارس و ساختمان معاونت بهره برداری برق فارس بهبود یافت.

صفاری مجری طرح بهینه سازی شبکه معاونت بهره برداری برق منطقه ای فارس در ادامه مدت زمان احداث این پروژه را ۵ ماه اعلام کرد و افزود: تجهیزات نصب شده و سایر اقدامات مهم انجام شده دراین طرح شامل ساخت و تعویض تابلو توزیع داخلی- تعویض تعدادی از کابل های قدرت فرسوده- تعویض کابل توزیع داخلی ایستگاه ۶۶ مرکزی بوده است.

این مقام مسوول اهداف اجرای پروژه را تشریح کرد و گفت: به دلیل فرسوده بودن تابلو توزیع داخلی ایستگاه و افزایش حجم مصرف به خصوص در فصل گرما و اهمیت تامین برق مورد نیاز توسط این ایستگاه ، تعویض تابلو های توزیع داخلی در اولویت پروژه های بهینه سازی بوده است.
جلوگیری از قطع برق بخصوص در پیک بار هم هدف دیگری است که بااجرای این طرح محقق گردید.