سومین فراخوان از متقاضیان تدریس در صنعت آب و برق

وزارت نیرو در راستای بهره مندی از ظرفیت نخبگان صنعت آب و برق برای تدریس دوره های آموزشی ضمن خدمت کارکنان، سومین فراخوان مدرسان را برگزار می نماید.

در این رویداد، به منظور توسعه دانش و مهارت کارکنان شاغل در صنعت آب و برق در راستای سیاست های توسعه و توانمندسازی منابع انسانی و تکمیل شبکه تخصصی مدرسان تخصصی، از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، متخصصان و کارشناسان خبره صنعت آب و برق و دانش آموختگان کارشناسی ارشد و دکترای مرتبط، جهت تدریس دوره های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی وزارت نیرو دعوت به عمل می آید.

مطابق با بخشنامه شماره ۱۸۱۴۶۴ مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و براساس شیوه نامه تایید صلاحیت موضوعی مدرسان دفتر آموزش، تحقیقات و فناوری وزارت نیرو، تنها متقاضیان در رشته های فنی تخصصی مرتبط با وزارت نیرو ( آب، آب و فاضلاب و محیط زیست، برق و انرژی و مکانیک) می توانند نسبت به بارگذاری مدارک و اطلاعات خود در این سامانه اقدام نموده و پس از ارزیابی و کسب امتیاز لازم گواهینامه صلاحیت موضوعی مدرسان جهت تدریس دوره های آموزشی در صنعت آب و برق دریافت نمایند.
علاقه مندان، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ به مدت ۲۰ روز صرفاً با مراجعه به قسمت مدرسان از “سامانه جامع راهبری آموزش و صلاحیت حرفه ای صنعت آب و برق” به نشانی https://tvqc-trainers.moe.gov.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند. این فراخوان بصورت کاملا الکترونیک و بصورت وب سرویس بوده و در هیچ یک از مراحل مدارک کاغذی از افراد دریافت نخواهد شد. فایل راهنمای ثبت نام و بارگذاری مدارک را می توانید از اینجا دانلود نمایید.
در صورت وجود ابهام یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با سرکارخانم مهندس دهقانی به شماره ۰۹۰۱۴۳۷۷۷۰۵ تماس حاصل نمایید.