همزمان با گرامیداشت هفته دولت

سه پروژه شرکت آب منطقه ای بوشهر به بهره برداری می رسد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، از ساختمان های اداره منابع آب شهرستان جم و شهرستان کنگان و ساختمان اداره بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی سعدآباد با مجموع اعتبار 300 میلیارد ریال بهره برداری خواهد شد.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر، علی محمدی، در مورد دستاوردهای شرکت آب منطقه ای بوشهر در هفته دولت حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی صحبت کرده است. در این راستا، سه ساختمان اداری در شهرستان های جم، کنگان و دشتستان به منظور ارائه خدمات با کیفیت به بهره برداری خواهد رسید. این سه ساختمان با مجموع اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده‌اند. این ساختمان ها با زمین هایی به وسعت مجموع ۳۶۰۰ متر مربع و زیربنای مجموع ۱۴۰۰ متر مربع فضای مناسبی را برای تکریم هرچه بیشتر مراجعین فراهم خواهند کرد.

علاوه بر ساختمان ها، در حوزه منابع آب نیز پروژه های مهمی در سال گذشته انجام شده است. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر به شروع عملیات اجرایی سد باهوش، لایروبی زهکش های دشتستان، ساماندهی رودخانه حله، آبگیری دو سد اخند و باغان و رهاسازی آب از سد خاییز اشاره کرده است. این پروژه ها موجب جلوگیری از اضافه برداشت ۴.۶ میلیون مترمکعب از منابع آب زیرزمینی و صرفه جویی بیش از ۵.۲ میلیون مترمکعب آب در سال شده‌اند.

همچنین، شرکت آب منطقه ای بوشهر در حوزه محیط زیست نیز اقداماتی انجام داده است. آزادسازی ۴۰۰ هزار مترمربع از اراضی حریم و بستر رودخانه ها و آبراه های استان بوشهر، پر و مسلوب المنفعه نمودن ۱۷۰ حلقه چاه غیرمجاز و صرفه جویی در مصرف آب از طریق تجهیز بیش از ۷۰۰ حلقه چاه به تجهیزات اندازه گیری حجمی هوشمند از جمله اقدامات این شرکت در حوزه محیط زیست بوده است.

با توجه به این دستاوردها، هفته دولت فرصت مناسبی به منظور ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت مضاعف به مردم کشور است. اما باید تاکید شود که خدمت رسانی به مردم در طول سال به طور مستمر ادامه دارد و این دستاوردها تنها بخشی از آن است.