معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق اصفهان اعلام کرد:

سهولت دسترسی به همه خدمات برق از طریق “نرم افزار کاربردی برق من

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق اصفهان از ارائه تمامی خدمات فروش و پس از فروش بصورت الکترونیکی و از طریق نرم افزار کاربردی برق من با هدف تحقق رفاه هموطنان و سهولت دسترسی به خدمات خبر داد..

مهرداد جنتیان در نشستی با خبرنگاران با موضوع تشریح “برنامه کاربردی برق من” اظهار کرد: به موازات اجرای طرح تحول دیجیتال در صنعت برق، رفاه هموطنان و سهولت دسترسی به خدمات، امکان ارائه تمامی خدمات در حوزه برق به مشترکان بصورت غیرحضوری در دستور کار قرار گرفت و گام اول این طرح در مهرماه سال ۹۸ با حذف قبوض کاغذی و جایگزینی قبوض الکترونیک آغاز گردید.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق اصفهان با بیان آنکه در سراسر کشور همه خدمات فروش و پس از فروش بصورت الکترونیکی و از طریق “نرم افزار کاربردی برق من” انجام می گیرد، افزود: خدمات قابل ارائه در این نرم افزار به چهار دسته تقسیم می شوند که شامل خدمات صورت حساب، خدمات مشترکان، شبکه برق و مدیریت مصرف است.

وی توضیح داد: در بخش صورت حساب، موارد مربوط به مشاهده صورت حساب و امکان پرداخت، سوابق قبض و امکان پرداخت، خود اظهاری برحسب کیلو وات مصرفی، درخواست بررسی صورت حساب در مواردی که مشترک اعتراضی نسبت به آن داشته باشد، تغییر در شماره موبایل و درخواست تسویه حساب براساس آخرین کیلو وات مصرفی (بویژه برای مستاجران) قابل اجراست. همچنین، مشترکانی که با این نرم افزار آشنا نیستند، می توانند از طریق سامانه سمیع(تلفن ۱۵۲۱) با ارائه تلفن خود، خدمات لازم را دریافت نمایند.

جنتیان درباره خدمات مشترکان گفت: این گروه از خدمات مربوط به فروش و خدمات پس از فروش است که شامل درخواست انشعاب، افزایش یا کاهش قدرت انشعاب، اصلاح مشخصات انشعاب، وصل مجدد انشعاب، قطع موقت، تست کنتور، تغییر تعرفه، تغییر نام صاحب قبض و دیگر موارد مرتبط در این بخش می شود. همچنین، با توجه به اینکه تمام فرایندها، مشخص و سیستمی شده است، علاوه بر نظارت کامل مرکز بصیر، مردم نیز ناظر هستند.

وی در تشریح بخش سوم با عنوان شبکه برق، بیان کرد: در این دسته از خدمات، مشترکان می توانند درخواست های خود در زمینه اعلام زمانبندی خاموشی، اطلاع از برنامه خاموشی که در سطح شهر خواسته و ناخواسته رخ می دهد را، مطرح کنند، امکان ثبت درخواست برای روشنایی معابر، رفع ضعف ولتاژ، اعلام رمزارزهای غیر مجاز و رفع حریم شبکه و پیگیری همه موارد مرتبط انجام می گیرد.

جنتیان در زمینه مدیریت مصرف بعنوان بخش چهارم نرم افزار کاربردی برق من، گفت: ارائه شیوه های کاربردی، برنامه های عملی و راهکارهایی بطور ساده به منظور بهره وری انرژی برق و کاهش مبلغ هزینه در این بخش انجام می شود.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق اصفهان درباره راه های دریافت و نصب “نرم افزار کاربردی برق من”، توضیح داد: مشترکان با مراجعه با سایت شرکت توزیع برق اصفهان به آدرس www.eepdc.ir می توانند اقدام به دریافت نرم افزار و نصب آن نمایند. همچنین، از طریق کافه بازار، گوگل پلی و از طریق لینک ارسالی در انتهای پیامک های صورت حساب برق مصرفی، امکان نصب وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵درصد مشترکان در شهر اصفهان، این نرم افزار را نصب کرده اند، اظهار کرد: تشویق متقاضیان و مشترکان جهت استفاده و بهره مندی از نرم افزار کاربردی برق من، از رویکردهای شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان است و در این زمینه، شرکت برق اقدام به تعریف بسته های تشویقی برای مشترکان خود نموده است.

مهرداد جنتیان درباره ارائه بسته های تشویقی به مشترکانی که نرم افزار کاربردی برق من را از سرشماره های اداره برق اصفهان نصب نمایند، گفت: از عید مبعث تا عید نوروز، بصورت هفتگی به قید قرعه به ۱۰ مشترک مبلغ ۶۰۰هزار تومان وجه نقد و به یک مشترک، هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می گردد.