سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر معارفه شد

در آئینی که در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مسعود خشایی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفا کشور در شرکت آب و فاضلاب بوشهر برگزار شد با تجلیل از عبدالحمید حمزه‌پور، ابوالحسن عالی به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر معارفه شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: ابوالحسن عالی با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: حمزه‌پور در مدت خدمت خود در استان بوشهر خدماتی شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر داشتند که در اینجا لازم می‌دانم به عنوان یک ایرانی و بوشهری به پاس این تلاش‌های صادقانه قدردانی ویژه از ایشان داشته باشم .

وی بیان کرد: حمزه پور در دوران خدمتی خود در ایجاد تعامل و همدلی، زیرساخت‌ها، پایداری آب و توجه به نیروی انسانی خدمات شایانی داشتند که شهروندان بوشهری قدردان این خدمات هستند.

عالی ادامه داد: در تداوم فعالیت‌های انجام شده افزایش پایداری در تامین آب، هوشمند سازی مدیریت و خدمات شرکت آب و فاضلاب و حرکت در راستای کاهش هدررفت و استفاده از ظرفیت منابع انسانی شرکت به طور ویژه مورد توجه قرار دارد.

وی عنوان کرد: در بخش آب‌ شیرین‌‌کن‌ها اکنون ظرفیت تولید استان بوشهر حدود ۴۰ هزار مترمکعب است که براساس چشم‌انداز طراحی شده ظرف یکی دو سال به ۱۵۰ هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

عالی با تاکید بر ضرورت وجود تعامل و وفاق برای پیشبرد اهداف مدنظر شرکت آبفا استان بوشهر افزود: کار جهادی و شبانه‌روزی اولویت راهبردی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تحقق نهضت خدمت رسانی به هم‌استانی‌ها و تامین آب شرب پایدار است‌.