سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سلماس

انتصاب سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سلماس

به گزارش برقاب،در حکم صادره از سوی محمد اشرفی، امید نژاداسد به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سلماس منصوب شد.

درحکم رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی آمده است:

با عنایت به تعهد و شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهرستان سلماس منصوب می‌شوید تا زیرنظر اینجانب انجام وظیفه نمایید.

امید است با استفاده از تجربیات ارزنده گذشته و بکارگیری و استفاده از توان پرسنل در اعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خدمت به مردم شریف شهرستان سلماس و تحقق اهداف عالیه شرکت موفق و موید باشید.

 قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب شهرستان سلماس گفت: صنعت آب و فاضلاب کشور وظیفه خطیر آب‌رسانی به آحاد جامعه را دارد. صنعت آب و فاضلاب کشور وظیفه خطیر آب‌رسانی به آحاد جامعه را دارد.

 وی بیان کرد تمام تلاش مجموعه آب و فاضلاب کشور ارائه خدمت به بهترین نحو است.

او در پایان سخنانش برای مهندس نژاد اسد آرزوی توفیق نمود تا در پست جدید منشأ خیری برای هم‌وطنان عزیزمان باشند. این شغل به‌منظور بررسی وضعیت منابع آبی در حوزه تحت سرپرستی، اعمال سیاست‌ها و خط‌مشی‌های ابلاغی ستاد، تهیه برنامه‌های لازم جهت نظارت به امور مربوط به حفاظت و بهره‌برداری آب‌های زیرزمینی و سطحی صورت می‌پذیرد، بررسی وضعیت منابع آبی در حوزه تحت سرپرستی و انجام اقدامات لازم در مورد تأمین و ایجاد تسهیلات لازم در جهت آبرسانی به مشترکین و متقاضیان از دیگر وظایف است.