سرپرست اداره آب و فاضلاب بخش شهداد و اندوهجرد کرمان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان، ناصر سلمانی به سمت سرپرست اداره آب شهداد و اندوهجرد منصوب شد

به گزارش برقاب،طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان، ناصر سلمانی به سمت سرپرست اداره آب شهداد و اندوهجرد منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، طی مراسمی با حضور امام جمعه و بخشدار شهداد ،معاونت منابع انسانی آبفا استان کرمان ، مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان ،رییس حراست آبفا شهرستان کرمان ،مسئولان و کارکنان ابفا شهر شهداد، مراسم تقدیر و تجلیل از تلاش و خدمات مهدی صفی پور و معارفه ناصر سلمانی به عنوان سرپرست اداره آبفا بخش شهداد و اندوهجرد در محل سالن آموزش و پرورش شهر شهداد برگزار شد .
در ابتدای مراسم حمیدرضا فروغی فرد مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مهدی صفی پور به ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های آبرسانی پرداخت و با قرائت حکمی از سوی علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان؛ ناصر سلمانی به سمت سرپرست اداره آب شهداد و اندوهجرد منصوب شد.
ناصر سلمانی سرپرست اداره آب  بخش شهداد و اندوهجرد کرمان نیز ابراز امیدواری کرد با مساعدت و همکاری امام جمعه، بخشدار و سایر مسئولان شرکت آبفا بیش از پیش بتواند خدمات و کارهای عمرانی در سطح شهر و روستاهای تابعه این شهر صورت پذیرد.