در دیدار مهندس سلیمانی با مدیرکل جدید امنیتی وانتظامی استانداری کرمان عنوان شد:

سرقت سیم از شبکه های توزیع برق به یک مشکل جدی در صنعت برق مبدل شده است

 مهندس سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با حضور در محل استانداری، با علی اسدی مدیرکل جدید امنیتی و انتظامی استانداری کرمان دیدار و ضمن تبریک انتصاب ایشان پیرامون موضوعات مربوطه، تعامل و همکاری نهادهای انتظامی و قضایی استان در خصوص مقابله و پیشگیری از سرقت سیم از شبکه های توزیع برق گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس سلیمانی در این دیدار با تقدیراز همکاری و مشارکت همه مسئولین و مدیران استان در مدیریت پیک بار تابستان اظهار داشت: سرقت سیم از شبکه های توزیع برق به یک مشکل جدی در صنعت برق مبدل شده است که خوشبختانه با همکاری و مشارکت همه مسئولین نهادهای انتظامی و قضایی استان  تا حدی بحث سرقت سیم کنترل و عوامل سرقت شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی افزود: سرقت سیم از شبکه های برق علاوه بر اینکه موجب بروز ضررو زیان به شبکه ها و تاسیسات برق می شود موجب نارضایتی شهروندان، بروز تنش های اجتماعی،افزایش احتمال خطر و حادثه و مخدوش شدن امنیت عمومی و همچنین کندی خدمت رسانی به مشترکین برق نیز شده است.

وی گفت:مسئولین  قضایی، امنیتی و انتظامی باید برای این معضل چاره اندیشی کنند و مشارکت های لازم برای حفاظت از عرصه ها و شبکه های برق و انرژی را داشته باشند. مدیر عامل شرکت توزیع برق  شمال استان از مراجع قضایی استان خواست تا  با صدور احکام قاطع  برای سارقین سیم های برق ، اقدامات بازدارنده ای برای جلوگیری از سرقت سیم برق انجام دهند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان ضمن تشکر از خدمات رسانی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان با تأمین برق مطمئن و پایدار جهت شهروندان و ایجاد رفاه و آسایش جامعه  برای رفع چالش های پیش روی صنعت برق استان و مقابله با سرقت سیم از شبکه های برق قول مساعد همکاری داد.