مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان:

سد سیازاخ دیواندره تا پایان امسال آبگیری می شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان در بازدیدی که با معاون طرح و توسعه شرکت، همراه فرماندار و مدیر امور منابع آب دیواندره از سد سیازاخ انجام دادند، گفت: با آبگیری این سد آب شرب این شهرستان و 72 روستا و مجتمع اوباتو، تأمین خواهد شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، مهندس آریانژاد دراین بازدید عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه این شرکت، تمهیدات وزارت براساس وعده مقام عالی وزارت در سفر به دیواندره،  تخصیص‌های بسیار خوبی به سد سیازاخ دیواندره داده شد و اکنون پس از ۲۰ سال شاهد آبگیری این سد هستیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: امروز خوشبختانه این شرکت هیچ گونه بدهی نسبت به پیمانکار و مشاور ندارد و کلیه خسارات و مطالبات کشاورزان، بطور کامل پرداخت شده است.

وی به ظرفیت ۵۵ میلیون مترمکعبی حال حاضر سد سیازاخ دیواندره اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه آبگیری براساس وعده‌ای که قبلا داده‌ایم تا پایان شهریور ماه سال جاری صورت خواهد گرفت.

مهندس آرش آریانژاد ادامه داد: با توجه به ورودی مناسبی که در حال حاضر وجود دارد و مدیریت منابع و مصارف، خوش‌بین هستیم حجم ذخیره سد سیازاخ تا ۷۰ میلیون مترمکعب برسد.