ستاد برگزاری مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی غدیر تشکیل شد

ستاد برگزاری مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی غدیر با حضور مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق خوزستان و ارتباط تصویری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، این ستاد در آستانه افتتاح طرح آبرسانی غدیر که بنا است به زودی به بهره‌برداری برسد تشکیل شده تا مقدمات برگزاری این افتتاحیه را انجام دهند.
پروژه آبرسانی غدیر عنوان طرحی است که برای حل مشکل آب شرب بخش عمده ای از خوزستان طراحی و اجرا شده که از شمال خوزستان مشکلات آب شرب را حل خواهد کرد.
سید حجت‌اله موسوی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این نشست گزارش کاملی از انجام تعهدات برق منطقه‌ای خوزستان در تامین برق طرح آبرسانی غدیر ارائه کرد.
وی در این نشست گفت: طرح آب برسانی غدیر نمادی از کارگروهی و انسجام شرکت های وابسته به وزارت نیرو بوده که باتعامل و همگرایی تمام شرکت‌های در حوزه های مختلف آب و برق و به یاری خداوند بزودی تقدیم مردم خوزستان خواهد شد
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان افزود: برای تامین برق طرح آبرسانی غدیر، با نصب و برق‌دار کردن یک ترانس ۵۰ مگاولت آمپری در پست برق ۲۳۰ کیلوولت اندیمشک، عملیات احداث دو فیدر خروجی ۳۳ کیلوولت تامین برق آبرسانی غدیر در مدت زمان یک هفته با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به پایان رسید و برق‌دار شد. قابل ذکر است اجرایی کردن این طرح در زمان عادی به بیش از دو ماه زمان نیاز داشت که با برنامه‌ریزی مدیریت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در یک اقدام جهادی برق‌دار و آماده اتصال به شبکه و ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی غدیر شد.
علی‌اکبر کاظمی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو که در این نشست به صورت برخط (ارتباط تصویری) حضور داشت، از تلاش‌های خالصانه و جهادی برق منطقه‌ای خوزستان در تامین برق طرح آبرسانی غدیر در مدت زمان یک هفته تقدیر کرد.