ساخت ۴ دستگاه فیلتر دستگاه های هواساز پکیج های تصفیه فاضلاب

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب این شرکت با تاکید بر اهمیت سیستم های هواساز در شکل گیری فرآیند تصفیه در پکیج های فاضلاب گفت: این دستگاه ها با ابتکار مهندس یوسفی همکار حوزه بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب […]

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب این شرکت با تاکید بر اهمیت سیستم های هواساز در شکل گیری فرآیند تصفیه در پکیج های فاضلاب گفت: این دستگاه ها با ابتکار مهندس یوسفی همکار حوزه بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب این معاونت ساخته شده که هم اکنون در پکیج های تصفیه فاضلاب شهر تالش در حال استفاده و بهره برداری است.
علیرضا غیاثی افزود: سرویس و تعویض فیلترهای مربوط به دستگاه های هواساز پکیج های تصفیه فاضلاب باید به طور مستمر انجام شود اما به علت اینکه در بازار وجود ندارند، باید از کشور سازنده تهیه شوند.
وی گفت: با تلاش و همت آقای یوسفی ۴ دستگاه از فیلترهای مورد نیاز با قابلیت شستشو و استفاده مجدد ساخته شد.
غیاثی، تولید این فیلترها را نمونه ای از بالندگی و پیشبرد اهداف شرکت آب و فاضلاب گیلان دانست و از مجموعه همکاران حوزه بهره برداری از تصفیه خانه های فاضلاب این شرکت تقدیر و تشکر کرد.
بنابراین گزارش؛ فضل الله یوسفی دارای مدرک تحصیلی لیسانس شیمی، به مدت ۱۵ سال است که در شرکت آب و فاضلاب گیلان مشغول بکار است.