ساختمان کانون بازنشستگان صنعت برق افتتاح شد

شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در راستای مسئولیت اجتماعی خویش، اقدام به تشکیل و تجهیز کانون بازنشستگان کرده است.

در آیین افتتاح ساختمان کانون بازنشستگان، دکتر «هادی شیرخانی» در جمع بازنشستگان و نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اظهار کرد: یکی از مقوله‌های مهم در دنیا، بحث چرخه دانش است حال اینکه دانشی که توسط بازنشستگان کسب شده است در هیچ مکتب و دانشگاهی تدریس نمی‌شود چرا که دانش آنها تبدیل به گنجینه‌ای به نام تجربه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: بازنشستگان در حوزه‌های مختلف صاحب علم و دانش و تجربه هستند و خوشبختانه از تمام حوزه‌های اداری و فنی شرکت در این کانون حضور دارند و می‌توانند منشأ فعالیت‌های دیگر شوند.

شیرخانی ضمن تشکر از آقای «قیطاس موسی‌نژاد» برای پیگیری مراحل تشکیل کانون بازنشستگان، تصریح کرد: شرکت توزیع حامی کانون است و توصیه بر این است که این کانون در مسیر فعالیت‌های درآمدزا و طرح‌های اقتصادی مثل پیمانکاری و تشکیل شرکت‌های اشتغال محور بروید.

مهندس «علی محمدی» نیز در این آیین گفت: بازنشستگان چراغ راه نیروهای حال حاضر شرکت در رسیدن به موفقیت و پیشرفت صنعت برق هستند چرا که ماحصل تجربه و علم این قشر به نسل جوان و امروزی منتقل شده است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: شرکت در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خویش که تکریم بازنشستگان این صنعت است اقدام به تجهیز ساختمان تملیکی کرده است تا علاوه بر ایجاد مکانی برای بازنشستگان بتوانند فعالیت‌های مورد نظر را از طریق این دفتر پیگیری کنند.