روند ساخت پروژه های حوزه آب روستاهای هلیله وبندرگاه بوشهر مورد بررسی قرار گرفت

نماینده بوشهر در مجلس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و فرماندار بوشهر طی نشستی با حضور مردم این روستا روند اجرا و پیشرفت پروژه های حوزه آب هلیله بندرگاه بوشهر را مورد بررسی قرار دادند.
ابوالحسن عالی در این نشست با تشریح روند اجرا آب‌شیرین‌کن هلیله بندرگاه بوشهر اظهار داشت: این پروژه ظرفیت تولید یک‌هزار مترمکعب آب در شبانه‌روز دارد و به زودی تکمیل و افتتاح می‌شود.
همچنین شرکت آبفا پروژه احداث مخزن و خطوط انتقال آب این دو روستا را با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در دستور کار خود دارد.
مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: برای راه‌اندازی پروژه آب شیرین کن افزون بر ۱۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده که آب تولیدی به صورت تضمینی از سرمایه‌گذاری خریداری و به شبکه آبرسانی منتقل می‌شود.
وی باتأکید بر توجه به مدیریت مصرف آب برای گذر از تابستان گفت: مشارکت مردم در همه بخش‌ها ستودنی است که تعامل مردم در مدیریت مصرف آب امری مهم و ضروری است.
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار تسریع در راه‌اندازی این پروژه شد و گفت: با توجه به بحران کم آبی لازم است هر چه زودتر این پروژه ها وارد مدار بهره‌برداری شود.
عبدالکریم جمیری با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: افتتاح طرح‌های آبرسانی نقش مهمی در حل و کاهش مشکلات مردم دارد که باید هر چه زودتر تکمیل و وارد مدار بهره‌برداری شود