مدیرکل حراست آبفا کشور:

روند اجرایی طرح فاضلاب اهواز به خوبی در حال انجام است

مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفا کشور در بازدید از روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز گفت: دولت سیزدهم، وزارت نیرو و آبفا کشور عزمی راسخ برای اجرای پروژه‌های خوزستان در بخش آب و فاضلاب دارند و خوزستان در اولویت اجرایی پروژه‌های آبفا کشور قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، دکتر جعفر عرب نژاد به همراه مهندس حاجت پور مدیر حراست آبفا خوزستان ۱۰ دی ماه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز اظهار کرد: روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز به خوبی و به مدرن‌ترین شیوه اجرایی فاضلاب در کشور (متروتونلینگ) در حال انجام است.

مدیرکل حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب کشور در این بازدید اظهار داشت: پروژه فاضلاب اهواز با سرعت در حال اجرا است و دکتر جعفری مدیر عامل آبفا کشور نگاه خاصی به روند اجرایی پروژه ها در خوزستان دارد.

وی تصریح کرد: پروژه فاضلاب با اجرای متروتونلینگ از نکات بارز اجرای این پروژه هست که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در خوزستان در حال اجرا است.

عرب نژاد تصریح کرد: دولت سیزدهم، مجموعه وزارت نیرو و آبفا کشور عزمی راسخ برای اجرای پروژه های خوزستان در بخش آب و فاضلاب دارند و خوزستان در اولویت اجرایی پروژه های آبفا کشور قرار دارد.

دکتر عرب نژاد در پایان بازدید میدانی از پروژه فاضلاب اهواز از متولیان اجرای پروژه تشکر و قدردانی کرد.