روابط عمومی چشم بینای شرکت

به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات مراسمی با حضور محمد طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، معاونین، مدیران ستادی و شهرستانی و رابطین روابط عمومی شرکت بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد. ه گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، در این جلسه محمد طاهری مدیر عامل شرکت هفته روابط عمومی و […]

به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات مراسمی با حضور محمد طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، معاونین، مدیران ستادی و شهرستانی و رابطین روابط عمومی شرکت بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

ه گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان، در این جلسه محمد طاهری مدیر عامل شرکت هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و بیان داشت : جایگاه روابط عمومی بسیار مهم و تاثیر گذار است و در عصر ارتباطات باید از تمام ظرفیت ها استفاده نمود و پویایی و رشد شرکت را فراهم نمود و با توجه به اینکه یک شرکت خدماتی هستیم می بایست همواره پاسخگوی مردم عزیز باشیم.

وی نقش روابط عمومی ها در شرکت را بسیار موثر دانست و تاکید نمود : درحوادث و شکستگی ها و اتفاقات که گاهی اوقات ناخواسته پیش می آید حتما باید از طریق فضای مجازی و رسانه ها عمومی  اطلاع رسانی شود و روابط عمومی ها  همچون گذشته می بایست با سامانه اتفاقات شرکت ۱۲۲ تعامل بیشتری داشته و انتظار می رود طرح امید آب به صورت مستمر اطلاع رسانی شود.

در ادامه طاهری با بیان اینکه روابط عمومی چشم بینای شرکت است افزود: از حوزه های مختلف شرکت جهت کشف انشعابات غیرمجاز به مجموعه شرکت کمک بگیرید و در این راه هیچگونه اغماضی نباید صورت بگیرد.

در ابتدای مراسم مدیر روابط عمومی شرکت ضمن تبریک هفته روابط عمومی وارتباطات، گزارش مبسوطی از عملکرد روابط عمومی شرکت در سال ۹۹ ارائه و با توجه به کم آبی و نزدیک شدن به هفته صرفه جویی در مصرف آب ( یکم الی هفتم تیرماه ) راهکارهای مصرف بهینه آب شرب را تبیین نمود.

شایان ذکر است در پایان مراسم، از رابطین روابط عمومی شرکت با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد