استاندار قزوین:

روابط عمومی ها به توسعه فضای رسانه ای استان کمک کنند

استاندار قزوین گفت: روابط عمومی ها به توسعه فضای رسانه ای استان با محوریت منافع مردم و در مسیر عدل و انصاف کمک کنند تا مسیر خدمت رسانی به اقشار مختلف تسهیل شود.

به گزارش برقآب، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی استان قزوین اظهار داشت: نگاه مجموعه مدیریتی استان نسبت به روابط عمومی بسیار جدی است و مدیران دستگاه ها هم باید نسبت به شان و جایگاه روابط عمومی اهتمام ویژه داشته باشند.
وی افزود: مدیران دستگاه هایی که نسبت به موضوع روابط عمومی اهتمام ندارند، باید نسبت به اطلاع رسانی مناسب دستاوردها و همچنین ارتباط با مردم توجیه شوند.
اعلایی گفت: با توجه به سرعت تحولات که بیشتر اوقات آنی و لحظه ای رقم می خورد نیاز است روابط عمومی های ما نو به نو به روز شده و خود را با شرایط جدید وفق دهند.
استاندار قزوین با تاکید بر این که همه امکانات دستگاه ها متعلق به دولت است و هم افزایی دستگاه ها می تواند اثر گذاری اطلاع رسانی خدمات را بیشتر کند، اضافه کرد: یکی از محورهایی که می تواند استان قزوین را به سمت تعالی و رشد عمودی و افقی سوق بدهد، شناساندن ظرفیت ها به بیرون و داخل استان است و روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه داشته های استان قزوین از آن چیزی که دیده می شود، بیشتر است، اظهار داشت: در خیلی از موضوعات استان ظرفیت های بسیار زیادی را دارد ولی آنگونه که باید و شاید این ظرفیت ها معرفی نشده اند و تمامی روابط عمومی دستگاه ها باید در این زمینه ورود کنند.
وی افزود: یکی از رسالت های عمده روابط عمومی دستگاه های اجرایی تقویت فضای رسانه ای استان است، چراکه فضای رسانه ای استان علی رغم تمامی زحمت ها به شدت جای رشد دارد و فضای رسانه ای استان نیازمند کار حرفه ای، عمق بخشی و برنامه ریزی برای اثر گذاری بیشتر در سطح فرااستانی می باشد.
اعلایی با بیان اینکه رسانه ها باید در بسترهای جدید استقرار و از فضاهای متداول و کلیشه ای عبور کنند، گفت: روابط عمومی ها به توسعه فضای رسانه ای استان با محوریت منافع مردم و در مسیر عدل و انصاف کمک کنند تا مسیر خدمت به مردم تسهیل شود.
استاندار قزوین اضافه کرد: استان قزوین در آستانه اقدامات و تحولات بزرگی به ویژه در حوزه اقتصادی است و خوب است که روابط عمومی دستگاه ها اتفاقات استان را فراتر از رسالت دستگاهی خود دنبال کرده و این تحولات را به سمع و نظر مردم برسانند.