روابط عمومی میدان فعالیت با دانش و تخصص و عشق و ایثار می باشد.

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از کارکنان دفتر روابط عمومی این شرکت تقدیر و تشکر نمود. در دیداری که به همین مناسبت با حضور معاون منابع انسانی شرکت و مدیر و کارشناس دفتر روابط عمومی انجام شد ، مهندس سید علی اکبر صباغ ، […]

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ، روز ارتباطات و روابط عمومی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از کارکنان دفتر روابط عمومی این شرکت تقدیر و تشکر نمود.

در دیداری که به همین مناسبت با حضور معاون منابع انسانی شرکت و مدیر و کارشناس دفتر روابط عمومی انجام شد ، مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ، با اظهار تشکر از تلاش ها و اقدامات موثر دفتر روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و وظایف محوله ، گفت : روابط عمومی میدان فعالیت با دانش و تخصص و عشق و ایثار می باشد .

وی با اشاره به تنوع و گستردگی فعالیت های روابط عمومی، بیان داشت : روابط عمومیِ دارای انرژی و انگیزه ، می تواند موجب تقویت روحیه و افزایش انگیزه در دیگر کارکنان شود.

مهندس سید علی اکبر صباغ  با یادآوری نزدیک شدن به فصل تابستان و افزایش دما و تاکید بر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مدیریت مصرف برق، اظهار داشت : یکی از کارهای دفاتر روابط عمومی در ایام پیک بار در فصل تابستان ، توجه دادن مردم به نحوه صحیح و اصولی استفاده از وسایل برقی در زمان های اوج بار و مدیریت مطلوب در مصرف برق می باشد و این فرهنگ سازی و تغییر رفتاری در بهینه مصرف کردن برق ، تابستانی بدون خاموشی را به همراه خواهد داشت.

در ادامه علیرضا امینیان ، معاون منابع انسانی و مدیر پیشین دفتر روابط عمومی ، نقش روابط عمومی ها در ایجاد وفاق و همدلی در بین کارکنان و رشد و تعالی سازمانی را مثبت و موثر دانست و از تلاش های کارکنان این دفتر قدردانی نمود.

محمد مهدی وحدتی ، مدیر دفتر روابط عمومی با تشکر از حمایت ها و توجهات خاص مجموعه مدیریت و معاونین، نسبت به جایگاه روابط عمومی در صنعت برق ، افزود : به طور حتم اعتقاد مدیران ارشد یک سازمان نسبت به روابط عمومی و اثرگذاری فعالیت های آن می تواند در عملکرد روابط عمومی و ارتقاء جایگاه آن ، موثر باشد.

در پایان با اهداء لوح تقدیری از سوی مهندس صباغ ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ، از زحمات مدیر و کارکنان دفتر روابط عمومی تقدیر و تشکر گردید.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است : “، به پاس اهتمام درتعامل و همدلی با خبرگزاری ها و رسانه های جمعی و اطلاع رسانی و ارسال به موقع اخبار و گزارش های فعالیت  شرکت ، ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه  روز ملی ارتباطات و روابط عمومی  لازم است به سهم خود از تلاش های جنابعالی  و همکاران محترم دردفتر روابط عمومی تقدیر و تشکر گردد.”