روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرحائز رتبه شایسته تقدیر کشوری را کسب کرد

دفتر روابط و مطالعات اجتماعی  شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با رای هیات داوران در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در تابستان ۱۴۰۱ خوش درخشید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، در این ارزیابی بخش‌های “ارتباطات تعاملی” و ” فضای مجازی” ملاک ارزیابی بودند که روابط عمومی شرکت توانست حدنصاب ملاک‌های تعریف شده از سوی هیات داوران را کسب کند.

به پاس کسب موفقیت یاد شده لوح تقدیری با امضاء مهدی کاظمی زاده نماینده هیات داوران و علی  اکبر کاظمی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزیر نیرو به پرویز فرزین پور مدیر و همکاران دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی   شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اهداء شد.

 

قابل ذکر است این آیین با حضور مقامات ارشد وزارت نیرو از جمله وزیر محترم نیرو، معاونان، مدیرعامل شرکت توانیر و روابط عمومی‌های  مجموعه صنعت آب و برق برگزار شد.

گفتنی است روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر پیش از این نیز به واسطه کارکرد رسانه‌ای در عبور موفق از پیک بار مصرف سال ۱۴۰۱ از سوی معاون امور برق و انرژی وزیر بعنوان مدیر برتر  کشوری انتخاب شده بود.

برقاب پایگاه خبری صنعت اب و فاضلاب وبرق