شرکت برق اصفهان با مجلس و مقابله با فساد چگونه عمل کرد

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان حسین رضاپورمدیر روابط عمومی این شرکت  هدف از ارزیابی مذکور را داشتن تصویری شفاف از عملکرد شرکت ها بر اساس ماموریت ها و تکالیف ابلاغی از سوی وزارت نیرو اعلام کرد و گفت: سه شاخص نحوۀ تعامل با نمایندگان مجلس ، اجرای تصویب نامه حقوق شهروندی در نظام اداری و انجام اقدامات نظارتی و مقابله با فساد (سلامت اداری)در این ارزیابی مورد سنجش قرار گرفت.

به گزارش برقآب ، مدیر روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان افزود که دستیابی به این موفقیت به تلاش های شبانه روزی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری هرچه بیشتر در ارائه خدمات توسط همکاران این واحد برمی‌گردد.
وی همچنین اظهار داشت که تهیه و تدوین استراتژی در تمامی فعالیت های عمده سازمان، از جمله عوامل موفقیت روابط عمومی محسوب می‌شود.
رضاپور همچنین اعتراف کرد که فرایندهای ارزیابی شامل چهار مرحله خودارزیابی، ارزیابی اولیه، ثبت اعتراض و ارائه مستندات تکمیلی بوده‌اند و روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان در تعقیب اهداف تعیین شده، امتیاز ۹۷ درصد را کسب نموده است.
این نشان می‌دهد که روابط عمومی شرکت برق منطقه ای اصفهان در گذشته نیز رتبه‌های متعددی در زمینه ارزیابی عملکرد به دست آورده است.