روابط عمومی آبفا هرمزگان حائز سه مقام شد.

«روابط عمومی آبفا هرمزگان» در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، در سه بخش ارتباط با رسانه ها، ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون) و پویش #هر هفتهالفب_ایران به ترتیب حائز رتبه های سوم، دوم و سوم شد. در این جشنواره که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،  آثار ۱۲۷ […]

«روابط عمومی آبفا هرمزگان» در سومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور، در سه بخش ارتباط با رسانه ها، ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون) و پویش #هر هفتهالفب_ایران به ترتیب حائز رتبه های سوم، دوم و سوم شد.

در این جشنواره که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،  آثار ۱۲۷ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت و روابط عمومی آب و فاضلاب هرمزگان در مرحله داوری نهایی در سه بخش حائز رتبه های برتر جشنواره سوم شد.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان، در این جشنواره “صدیقه ببران” مدیر کل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو و رئیس ستاد برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های صنعت آب و برق با اهداء لوح تقدیر ازفعالیت ها و عملکرد موثر  “غلامرضا دهقانی” مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا هرمزگان در کسب مقام در سه بخش جشنواره سوم، تشکر و قدردانی کرد.

 بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل “انتشارات و مستندسازی”، “ارتباط درون سازمانی”، “حضور در فضای مجازی”، “ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)”، “ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی”، “فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی”، “تبلیغات محیطی و رسانه‌ای”، “ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)”، “جشنواره و نمایشگاه”، “آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه”، “مدیریت و برنامه‌ریزی”، “پژوهش و افکارسنجی”، “نوآوری و خلاقیت” و “پویش #هرهفتهالفب_ایران” صورت گرفت.