رفع ۳ مورد اتفاق شبکه آبرسانی در شهر فیرورق

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : در پی گزارش‌های مردمی به سامانه 122 مبنی بر مشاهده آب در بلوار ولی عصر(عج) جنوبی و بلوار امام حسین(ع)، تیم‌های عملیاتی اداره آب و فاضلاب فیرورق با تلاش‌های بی‌وقفه موفق به رفع سه مورد اتفاق مهم در این شهر شدند.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : در پی گزارش‌های مردمی به سامانه ۱۲۲ مبنی بر مشاهده آب در بلوار ولی عصر(عج) جنوبی و بلوار امام حسین(ع)، تیم‌های عملیاتی اداره آب و فاضلاب فیرورق با تلاش‌های بی‌وقفه موفق به رفع سه مورد اتفاق مهم در این شهر شدند.

یداله سلطانی افزود : اولین مشکل مربوط به نشت شبکه آبرسانی در بلوار ولیعصر جنوبی در دو نقطه به دلیل نفوذ ریشه درختان به وجود آمده بود که با حضور به‌موقع تیم‌های تعمیراتی و تعویض و تعمیر لوله‌ها به طور کامل برطرف شد.

سلطانی با اعلام اینکه دومین مورد، ترکیدگی شبکه آبرسانی در بلوار امام حسین بود که نیروهای عملیاتی شرکت در شب و به دلیل اهمیت برقراری آب پایدار نسبت به رفع آن اقدام کردند ، اظهار داشت: این اقدامات بهبود چشمگیری در عملکرد و کارایی شبکه آبرسانی شهر فیرورق داشته و امید می رود با ادامه آن، خدمات‌رسانی به شهروندان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت نگهداری و نظارت مداوم بر شبکه آبرسانی بیان کرد: با توجه به تجربه‌های اخیر، برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش دوره‌های بازبینی و نگهداری شبکه انجام شده است تا از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری شود.

وی در پایان، از تمامی شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه نشت یا خرابی در شبکه آبرسانی، بلافاصله با شرکت آب و فاضلاب و سامانه ۱۲۲تماس گرفته تا تیم‌های فنی بتوانند در اسرع وقت مشکل را بررسی و حل کنند.