رفع معارضات اجتماعی پروژه حفر چاه آب شرب روستای توت نده

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان و همچنین ضابطین قضایی، پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا در منطقه ساران بویراحمد آغاز شد. اسفندیار برخه با بیان اینکه این پروژه طی دو سال گذشته با وجود انعقاد […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان و همچنین ضابطین قضایی، پروژه حفر چاه تامین آب شرب روستای توت نده شهرستان دنا در منطقه ساران بویراحمد آغاز شد.

اسفندیار برخه با بیان اینکه این پروژه طی دو سال گذشته با وجود انعقاد قرارداد با شرکت حفار و بدلیل معارضات اجتماعی متاسفانه تعطیل و راکد مانده بود عنوان کرد: در پی دستور استاندار و بازدید حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و با رایزنی های نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و همکاری ستودنی دادستان، نیروهای انتظامی و اهالی روستای ساران این معارض برطرف و پروژه مذکور وارد فاز عملیاتی شد و تلاش می شود این پروژه در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

سرپرست شرکت آبفا استان عنوان کرد: چاه جدید در نزدیکی چاه قدیمی جانمایی و حفر خواهد شد و بر اساس مطالعات فنی هیچ تاثیری در روند کاهش آبدهی چاه آب شرب منطقه ساران ندارد.

وی تصریح کرد: اهالی روستای ساران با مذاکرات وصحبت های صورت گرفته و کارهای کارشناسی در این زمینه توجیه و تعامل خوبی داشتند و خوشبختانه این معارضات برطرف شد.

وی ابراز امیدواری کرد که این تعامل ادامه داشته باشد تا  مشکلات آب شرب   روستای توت نده و سایر روستاها، قبل از شروع فصل گرما برطرف شود.

برخه ضمن تقدیر از نماینده مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: در سال تولید، پشتیانی ها و مانع زدایی ها با همت مسئولین بخصوص پشتیبانی دستگاه قضائی و انتظامی باید به سمت تقویت زیرساخت های خدماتی و پشتیبانی و رفع موانع در روستاها حرکت نموده و تلاش کنیم تا تولید به عنوان یکی از  محرک های اصلی اقتصاد کشور در روستاها تقویت و شاهد مهاجرت معکوس به روستاها باشیم.

برخه سیاست کاری شرکت آب و فاضلاب را توسعه هرچه بیشتر خدمات به روستائیان دانست و اظهار داشت: همه ما خادمان مردم هستیم و سقایی بزرگترین افتخار ماست که تلاش داریم آنرا با تمام توان انجام دهیم و اراده و همت خود و ظرفیت مجموعه متبوع را بکار خواهیم بست تا زمینه آسایش هم استانی های عزیز در شهرها و بویژه روستاها را نسبت به تامین آب شرب بیش از پیش فراهم نمائیم.