با دستور رئیس جمهور انجام می شود:

رفع مشکل کیفیت آب روستای قره بوته

در حاشیه سفر یک روزه رئیس جمهور به استان زنجان که برای افتتاح چند پروژه برق رسانی انجام شد، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در اجتماع اهالی روستای قره بوته در نزدیکی نیروگاه سیکل ترکیبی آریان 2 حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در جمع اهالی قره بوته پس از شنیدن دغدغه ها و مشکلات روستا نشینان، دستور داد برای رفع مشکل کیفیت آب در این روستا اقدام شود.

وی در این دیدار دستور داد یکدستگاه آب شیرین کن علاوه بر آب شیرین کن موجود برای روستای قره بوته اختصاص یابد تا مشکل کیفیت آب در این روستا بطور کامل رفع شود.

رئیس قوه مجریه در جمع روستائیان بیان داشت که اطمینان دارد اراده پولادین و بصیرت مردم همچنان که تا کنون کشور را پیش برده، به کوری چشم دشمنان، پس از این هم امورات کشور را به پیش خواهد برد.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز شاهد اجرای جنگ اراده ها هستیم و تردیدی ندارم که در این جنگ اراده ها، پیروزی متعلق به  ملت بزرگ ایران است.

گفتنی است: روستای قره بوته در نزدیکی رودخانه قزل اوزن، از جمله روستاهایی است که منابع تامین آب آن به علت همجواری با این رودخانه، شور می باشد. پیش از این، با تشکیل شرکت های یکپارچه آب و فاضلاب استانی، یکدستگاه آب شیرین کن به ظرفیت ۵۰ هزار لیتر در شبانه روز در این روستا نصب و در شرف بهره برداری می باشد.

شایان ذکر است: با دستور رئیس جمهور یکدستگاه آب شیرین کن با همین ظرفیت به سامانه موجود اضافه خواهد شد که بدین ترتیب مشکل کیفیت آب این روستا بطور کامل رفع می شود.

روستای قره بوته واقع در شهرستان زنجان، از توابع بخش زنجانرود می باشد که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد.