رفع مشکل تامین آب شرب خان ببین

رئیس اداره آب و فاضلاب خان ببین  از مهندسی مجدد چاه  ۲ حلقه چاه آب شرب در راستای رفع مشکل تامین آب شرب در این شهر خبر داد . به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، داوود سوخته سرایی با اعلام این خبر افزود : با توجه به […]

رئیس اداره آب و فاضلاب خان ببین  از مهندسی مجدد چاه  ۲ حلقه چاه آب شرب در راستای رفع مشکل تامین آب شرب در این شهر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، داوود سوخته سرایی با اعلام این خبر افزود : با توجه به کاهش آبدهی چاه های آب شرب ۳و ۵ این شهر و با تلاش همکاران  این اداره و با هماهنگی حوزه بهره برداری ستاد شرکت ، مهندسی مجدد چاه های مذکور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با توجه به مشکلات کمبود آب شرب و مدیریت توزیع و فشار شبکه آبرسانی و بمنظور بهسازی ، افزایش آبدهی ، بهره برداری مناسب از چاه ها و تامین نیاز آبی مشترکین عملیات فوق انجام گردید .

سوخته سرایی تصریح کرد : با پایان این عملیات دبی چاه های فوق از  ۳۲.۵ لیتر در ثانیه به ۴۸.۵ لیتر افزایش  یافت و تعداد ۱۷۰۰خانوار با جمعیتی بالغ بر  ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی بهره مند گردیدند .

رئیس اداره آب و فاضلاب خان ببین در پایان از همه مردم خواست با توجه  به  افزایش مصرف آب جهت رعایت اصول بهداشتی در راستای مبارزه با ویروس کرونا از مشترکین فهیم خواست در مصرف آب نهایت دقت و صرفه جویی را بعمل آورده و همکاران ما را در امر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند.