رفع عیب خطوط هوایی امور انتقال نیروی یک تهران
“اسماعیل موسوی مقدم” مدیر امور انتقال نیروی یک تهران ضمن اعلام گزارشی از عملکرد این امور در مورد آمادگی برای عبور از پیک بار ۱۴۰۰ گفت: با وجود فرسودگی و عمر بالای شبکه و تجهیزات، در بخش خطوط هوایی تحت پوشش این امور ، بیشترین رفع عیب به انجام رسیده است. به گزارش پایگاه خبری […]
“اسماعیل موسوی مقدم” مدیر امور انتقال نیروی یک تهران ضمن اعلام گزارشی از عملکرد این امور در مورد آمادگی برای عبور از پیک بار ۱۴۰۰ گفت: با وجود فرسودگی و عمر بالای شبکه و تجهیزات، در بخش خطوط هوایی تحت پوشش این امور ، بیشترین رفع عیب به انجام رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری برق منطقهای تهران(تابش)؛ “اسماعیل موسوی مقدم” مدیر امور انتقال نیروی یک تهران ضمن اعلام گزارشی از عملکرد این امور در مورد آمادگی برای عبور از پیک بار ۱۴۰۰، تمرکز بر موضوع عیبیابی و علاج واقعه، پیش از وقوع را از اهداف اجرای برنامههای خود عنوان کرد و با اشاره به چالشهایی از جمله کمبود نیروی انسانی متخصص، عدم تامین مالی و حرکت به سوی تمرکز گرایی، اظهار داشت: امور انتقال نیروی یک تهران از سعادتآباد تا رودشور را تحت پوشش خود داشته و کنترل بیش از ۴۳ درصد فیدرهای با حساسیت بالا را به عهده دارد که با وجود فرسودگی و عمر بالای شبکه و تجهیزات، در بخش خطوط هوایی تحت پوشش این امور بیشترین میزان رفع عیوب به انجام رسیده است.
مدیر امور انتقال نیروی ۱ تهران ضمن تاکید بر حفظ روند جاری و رفع معایب در این امور عنوان داشت: تمام عیوب شبکه تحت پوشش (به استثنای برخی خطوط) در نرمافزار جامع ثبت و در اسرع وقت رفع میگردد .
وی در مورد اهم اقدامات انجام شده در حوزه خطوط زمینی امور انتقال نیروی یک تهران به تعویض تمامی سرکابلهای ۲۰ کیلوولت معیوب در پستهای مهرپرند، سردار جنگل، شهریار، کن، خازنهای پست سینا، اجرای عملیات انتقال کابلهای ارتباطی ۶۳ کیلوولت خروجی ترانسهای نیروگاه طرشت به پست GIS طرشت و آغاز عملیات جابجایی کابل مترو آزادی، از پست شهید فیروزی قدیم به پست GIS طرشت اشاره کرد .
موسوی مقدم با اشاره به تعمیرات اساسی ۱۶ ترانس انتقال و فوق توزیع و تعمیر اساسی ۲۴ دستگاه بریکر در سطوح ولتاژی ۶۳ ، ۲۳۰ و ۴۰۰ کیلوولت، رفع معایب باسبارها و فیدرهای ۲۰ کیلوولت طرشت و افزایش سیستم کولینگ ترانسهای پر بار شبکه به منظور عبور از پیک بار ۱۴۰۰ در حوزه تجهیزات پست اظهار داشت: طی یک سال گذشته ۴ پست (۱ پست انتقال و ۳ پست فوقتوزیع) جدیدالاحداث در این امور به بهرهبرداری رسیده است که کارشناسان این امور در همه مراحل تست و راه اندازی آنها حضور فعال داشتهاند.
مدیر امور انتقال نیروی یک تهران در پایان با اشاره به موضوع طولانی شدن روند رفع عیوب به عنوان یک چالش اساسی عنوان داشت: طی سال گذشته فرآیند تهیه و ساخت لوازم یدکی و رفع معایب توسط امورهای انتقال نیرو در اسرع وقت انجام میشد ولیکن با رویکرد جدید فرآیند یادشده بسیار طولانی شدهاست .
ارسال دیدگاه